Kontakt med moderator eller admin?

Information om Serieforum.se. Här kan du även ge feedback på forumet, ställa frågor, testa funktioner m.m.
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Användarvisningsbild
Grumme
Very Fine
Inlägg: 1911
Blev medlem: mån 30 jul 2007, 00:53
Ort: Örbyhus
Kontakt:

Kontakt med moderator eller admin?

Inlägg av Grumme »

Jag försökte att skicka ett pm till moderator Rufus, men fick upp att serieforum inte kunde hantera begäran.
Kan någon i forumledningen vara vänlig att kontakta mig angående en medlem som råkat låsa sig ute?

Jag har även mailat till adressen här ovanför.
https://www.flashback.org/ - När du vill veta det som mainstream-media inte vill berätta.
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4096
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Re: Kontakt med moderator eller admin?

Inlägg av Rufus »

Grumme skrev:
tis 02 apr 2024, 23:27
Jag försökte att skicka ett pm till moderator Rufus, men fick upp att serieforum inte kunde hantera begäran.
Kan någon i forumledningen vara vänlig att kontakta mig angående en medlem som råkat låsa sig ute?

Jag har även mailat till adressen här ovanför.
Ditt PM har kommit fram och jag har svarat i PM till dig. [;)]

Tyvärr kan jag dock inte hjälpa till med tekniska problem. Serieforum har flera ganska allvarliga tekniska problem, som ganska akut borde åtgärdas. Just nu är Serieforum något av ett spöke jämfört med sitt forna jag.

Jag hoppas dock på en revival, eftersom Serieforum verkligen behövs. Det finns andra alternativ såsom Facebook-grupper och Flashback, och t ex Facebook-gruppen "Forum för seriefolk" samlar många och är en mycket bra FB-grupp, tycker jag. Men Facebook är helt fel plattform för diskussioner av den här typen. Det blir alldeles för rörigt med inlägg som hamnar i fel ordning och som till och med försvinner. Inlägg försvinner eftersom Facebook sorterar ut vilka inlägg som FB anser är relevanta, och det verkar inte gå att ställa in så att alla inlägg alltid visas. Inte går det att ha diskussioner med många inblandade då. Flashback har förvisso den rätta tekniska lösningen för diskussionsforum, men det är inte seriefolket som samlas där. Så Serieforum.se behövs absolut!

/Rufus
Skriv svar