Loggas inte in automatiskt längre

Information om Serieforum.se. Här kan du även ge feedback på forumet, ställa frågor, testa funktioner m.m.
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Användarvisningsbild
Grumme
Very Fine
Inlägg: 1911
Blev medlem: mån 30 jul 2007, 00:53
Ort: Örbyhus
Kontakt:

Loggas inte in automatiskt längre

Inlägg av Grumme »

Sedan 1-2 veckor tillbaka så fungerar inte den automatiska inloggningen för mig.
Jag brukar gå direkt hit [url]forum.se/phpbb3/search.php?search_id=active_topics[/url], och blir då vanligtvis inloggad per automatik.
Numera kommer jag istället till inloggningssidan där användarnamn och lösenord är förifyllda, och rutan "logga in mig automatiskt" inte är ifylld.
Jag klickar i rutan och loggar in, men samma sak upprepar sig nästa gång.

Detta sker endast när jag har haft datorn avstängd emellan. Om jag går ur Serieforum.se och sedan in igen utan att starta om datorn, så är jag fortfarande inloggad.
https://www.flashback.org/ - När du vill veta det som mainstream-media inte vill berätta.
Användarvisningsbild
UlfK
Tekniker och TF Admin
Inlägg: 4249
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 10:48
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Loggas inte in automatiskt längre

Inlägg av UlfK »

Det brukar bero på strul med cookies eller cache. Har du rensat dem? Finns felet kvar efter detta?

(Är jag för teknisk? I så fall, berätta vad du har för webbläsare och operativsystem så fixar vi steg-för-steg-beskrivningar.)
Läs om serier på alla möjliga sätt:
Serieforum.seSerienytt.seSeriekatalogen.seNearmint.se
Serieforum.se på Facebook
Användarvisningsbild
Grumme
Very Fine
Inlägg: 1911
Blev medlem: mån 30 jul 2007, 00:53
Ort: Örbyhus
Kontakt:

Re: Loggas inte in automatiskt längre

Inlägg av Grumme »

Rensning av cookies gjorde jobbet. Tack! [:)]
https://www.flashback.org/ - När du vill veta det som mainstream-media inte vill berätta.
Användarvisningsbild
UlfK
Tekniker och TF Admin
Inlägg: 4249
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 10:48
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Loggas inte in automatiskt längre

Inlägg av UlfK »

Ingen orsak!
Läs om serier på alla möjliga sätt:
Serieforum.seSerienytt.seSeriekatalogen.seNearmint.se
Serieforum.se på Facebook
Skriv svar