Funkar knappen för "Kontakta oss"?

Information om Serieforum.se. Här kan du även ge feedback på forumet, ställa frågor, testa funktioner m.m.
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Användarvisningsbild
MAD
Fine
Inlägg: 426
Blev medlem: mån 28 feb 2011, 14:45

Funkar knappen för "Kontakta oss"?

Inlägg av MAD »

För ett tag sen lovade jag att hjälpa en person på Facebook som sa att han försökt bli medlem här men inte fått någon återkoppling så jag använde mig av knappen på botten av sidan "Kontakta oss".

Jag kryssade i alternativet att skicka en kopia av mitt meddelande till min mailadress men jag fick ingen kopia och jag har heller inte fått något svar på mitt meddelande (och personen som ville bli medlem har inte fått någon återkoppling) så jag tänkte dels höra vem jag ska kontakta med hans mailadress för att ni ska kunna kolla vad som hänt och dels om nån vill dubbelkolla att knappen fungerar :)
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Funkar knappen för "Kontakta oss"?

Inlägg av Wakuran »

Hmmm, jag tror den kan vara kopplad till ett mailsystem på forumet som är spaminfekterat och borde bytas ut. Det jag har rekommenderat folk att göra hittills är att maila mig personligen på hakan punkt storsaeter snabela gmail punkt com med information... [B)]

/Admin
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
MAD
Fine
Inlägg: 426
Blev medlem: mån 28 feb 2011, 14:45

Re: Funkar knappen för "Kontakta oss"?

Inlägg av MAD »

Yes, då meddelar jag honom om din mail helt enkelt så får ni fortsätta diskussionen där.

Tackar!
Skriv svar