Uppdaterat om privatannonser

Information om Serieforum.se. Här kan du även ge feedback på forumet, ställa frågor, testa funktioner m.m.
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Användarvisningsbild
UlfK
Tekniker och TF Admin
Inlägg: 4249
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 10:48
Ort: Sverige
Kontakt:

Uppdaterat om privatannonser

Inlägg av UlfK »

Vi har, efter överläggning i moderatorsgruppen, beslutat att lägga till följande text i kategorireglerna för delforumet Privatannonser:

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.


Nyckelorden i detta är "som inte handlar om själva försäljningen/köpet". Frågor som rör var/när/hur - hur mycket - skick och fason o.s.v. skall naturligtvis tas i annonstråden. Det vi vill förtydliga är att kringdiskussioner och allmänt tyckande och tänkande inte skall ske i annonstrådarna. Detta hindrar naturligtvis inte att ni får ta text i annonser som grund för ert tyckande och tänkande, men var då snälla och se till att ta upp detta i befintliga trådar om möjligt, eller skapa nya trådar i respektive delforum.
Läs om serier på alla möjliga sätt:
Serieforum.seSerienytt.seSeriekatalogen.seNearmint.se
Serieforum.se på Facebook
Användarvisningsbild
APenny4YourThoughts
Near Mint
Inlägg: 3150
Blev medlem: tis 20 jul 2010, 09:07

Re: Uppdaterat om privatannonser

Inlägg av APenny4YourThoughts »

När jag såg rubriken hoppades jag att förnuftet hade segrat och editeringsbegränsningen var hävd. Nu var det ett ganska förnuftigt meddelande ändå, men inte kring det jag hoppats. :)
Certifierad Skickgraderingsfascisthttp://www.nearmint.se
Grundutbildad Stavningspolishttp://www.skrivihop.nu
Användarvisningsbild
germund
Very Fine
Inlägg: 1332
Blev medlem: sön 27 aug 2006, 14:22

Re: Uppdaterat om privatannonser

Inlägg av germund »

APenny4YourThoughts skrev:När jag såg rubriken hoppades jag att förnuftet hade segrat och editeringsbegränsningen var hävd.
I just den kategorin så åller jag helt med!
Skriv svar