Är Serieforums Facebooksida nedlagd?

Information om Serieforum.se. Här kan du även ge feedback på forumet, ställa frågor, testa funktioner m.m.
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Användarvisningsbild
Nitro74
Fine
Inlägg: 418
Blev medlem: ons 26 okt 2005, 08:52
Ort: Westeros
Kontakt:

Är Serieforums Facebooksida nedlagd?

Inlägg av Nitro74 »

Hej!

Det slog mig att det var länge sedan jag såg någon uppdatering från Serieforum i mitt facebookflöde och när jag sökte verkar det som sidan har försvunnit. Är den nedlagd? Om ja, varför då?
"Det är min uppfattning och den delar jag" -Dupond i "Det sönderslagna örat"
Användarvisningsbild
Labrador Road 26
Gem Mint
Inlägg: 12270
Blev medlem: tis 13 dec 2005, 05:53
Ort: Stockholm

Re: Är Serieforums Facebooksida nedlagd?

Inlägg av Labrador Road 26 »

Den finns kvar vad jag kan se, hade två postningar för bara två dagar sedan.
https://www.facebook.com/Serieforum
With great collections comes great responsibility.
larsa66 till mig: Ibland tror jag att du skulle bli en bra seriefigur med dina starka åsikter och kommentarer.
E Dahlén: Mycket klokt - så sant! (Lägger till Sallander i raden av epokgörande filosofer)
Användarvisningsbild
Nima
Near Mint
Inlägg: 3060
Blev medlem: mån 22 jun 2009, 17:58
Ort: Smålands Jerusalem

Re: Är Serieforums Facebooksida nedlagd?

Inlägg av Nima »

Facebook-sidan är inte nedlagd [:)]

Vi försöker uppdatera så ofta vi kan, men ibland blir det några dagar utan några inlägg.

Tänk på att det är helt okej för er att skicka intressanta länkar också. Antingen kan ni posta på sidans logg, eller så kan skicka till någon av oss som sköter den så kan vi posta den.

/Admin
"Righteousness and justice are the foundation of His throne."
Användarvisningsbild
UlfK
Tekniker och TF Admin
Inlägg: 4249
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 10:48
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Är Serieforums Facebooksida nedlagd?

Inlägg av UlfK »

Nitro74 skrev:Hej!

Det slog mig att det var länge sedan jag såg någon uppdatering från Serieforum i mitt facebookflöde och när jag sökte verkar det som sidan har försvunnit. Är den nedlagd? Om ja, varför då?


Att du inte ser den i ditt flöde beror på Facebook. Tyvärr är det så att du inte ser *allt* dina FB-vänner, gillade sidor m.m. postar. Du ser ett urval, mycket beroende på vad du tidigare gillat, kommenterat och/eller klickat på.

Du kan själv påverka genom att

+Gå till Serieforum.se:s Facebooksida. https://www.facebook.com/Serieforum
+Hitta knappen det står Liked/Gillar på. Till höger på knappen finns en pil som pekar nedåt. Klicka på den.
+Välj översta alternativet, "Get notifications/Vaddetnukanhetapåsvenska". Klicka på det.

Nu bör du få ett pling i jordgloben varje gång vi postar. Beroende på var din irritationströskel ligger kan det bli irriterande dagar när vi postar mycket.
[:)]
Läs om serier på alla möjliga sätt:
Serieforum.seSerienytt.seSeriekatalogen.seNearmint.se
Serieforum.se på Facebook
Skriv svar