BYTES Asterix åter till Galliens mot Asterix hos Pikterna

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
frankjw
Fine
Inlägg: 213
Blev medlem: ons 27 apr 2011, 15:52

BYTES Asterix åter till Galliens mot Asterix hos Pikterna

Inlägg av frankjw »

Hej!

Byter gärna mitt bästa ex. av "Asterix Åter till Gallien" mot ett ex. av "Asterix hos Pikterna".

Mitt ex. är väldigt fint, oläst och förvarats i plastficka m.a.o. "som nytt" men jag törs inte ge mig in i de officiella bedömningarnas djungel! :)

Finns i Stockholm!

//Frank
Mvh,
Frank Westdahl
Läsesamlare - serier skall konsumeras :)
Användarvisningsbild
Looding
Mint
Inlägg: 5290
Blev medlem: lör 08 jan 2005, 12:34
Kontakt:

Re: BYTES Asterix åter till Galliens mot Asterix hos Pikterna

Inlägg av Looding »

frankjw skrev:Hej!

Byter gärna mitt bästa ex. av "Asterix Åter till Gallien" mot ett ex. av "Asterix hos Pikterna".

Mitt ex. är väldigt fint, oläst och förvarats i plastficka m.a.o. "som nytt" men jag törs inte ge mig in i de officiella bedömningarnas djungel! :)

Finns i Stockholm!

//Frank

Du har PM.
Har du information som saknas eller behövs ändras i https://www.seriekatalogen.se så kontakta mig eller skicka ett mail till seriekatalogen.se[at]gmail.com
frankjw
Fine
Inlägg: 213
Blev medlem: ons 27 apr 2011, 15:52

Re: BYTES Asterix åter till Galliens mot Asterix hos Pikterna

Inlägg av frankjw »

Byte gjort, jag är nöjd1
Mvh,
Frank Westdahl
Läsesamlare - serier skall konsumeras :)
Skriv svar