Köpes: Marvel och Fantomen 2000-tal

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
Användarvisningsbild
tammias

Köpes: Marvel och Fantomen 2000-tal

Inläggav tammias » mån 08 feb 2016, 19:31

Hej!
Min dotter har plötsligt blivit grymt intresserad av Marvelserier och Fantomen. Vilket ju är kul. Tyvärr hävdar ynglet att mina serietidningar är för gamla, de är ju från 70-, 80- och 90-talet. Suck.

Så hon har bett mig annonsera efter Marvel- och Fantomen från 2000-talet för hennes räkning. Skicket är inte så noga.

Någon som har en bunt serier att sälja till rimligt pris? Gärna i Stockholmstrakten.

Användarvisningsbild
Wakuran
Admin

Re: Köpes: Marvel och Fantomen 2000-tal

Inläggav Wakuran » tis 09 feb 2016, 03:08

Svenska eller? Under 2000-talet gick den svenska Marvelförsäljningen ned rätt mycket, och det kanske är enklast att köpa engelska TPB:s på nätet...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.

Användarvisningsbild
tammias

Inläggav tammias » tis 09 feb 2016, 11:49

Jo, svenska, det glömde jag skriva.

Användarvisningsbild
rkaj
Near Mint
Kontakt:

Inläggav rkaj » sön 20 mar 2016, 17:38

Svenska tidningar från 2000-talet finns det gott sortiment av hos Serier & Sånt på Upplandsgatan, och säkert på även på Comics Heaven i gamla stan. Marvel har det väl inte kommit ut jättemycket de senaste åren, men Spiderman Kids finns väl en del, om det duger ...

Användarvisningsbild
Wakuran
Admin

Inläggav Wakuran » sön 20 mar 2016, 17:46

Även Erkki på Serieslussen på Söder, och Serieboden i Gamla Stan kan nog ha en del sånt inne.
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.

Återgå till "Privatannonser"