Säljer Don Rosas Samlade verk och Illustrerade Klassiker (pumbaaerik är tillbaka och behöver pengar!)

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
Användarvisningsbild
pumbaaerik
Fine
Inlägg: 289
Blev medlem: tor 21 okt 2010, 18:26
Ort: Vänersborg

Säljer Don Rosas Samlade verk och Illustrerade Klassiker (pumbaaerik är tillbaka och behöver pengar!)

Inlägg av pumbaaerik »

Hej på er! Kolla vem som är tillbaka! Tyvärr fick ju mitt seriesamlande sig en törn när jag började studera och inte längre hade råd att samla. Med det dog också mitt användande av serieforum.se, vilket är så jädra synd för jag älskade verkligen att hänga här och hoppas att jag när jag får fast jobb och har möjlighet att börja samla så smått igen hittar tillbaka hit.

Nu är sommaren snart kommen och med det vet ju också CSN att vi studenter har jättegott ställt och slutar ge oss pengar. Jag kommer inte få någon större lön förrän i augusti, vilket medför att jag måste sälja lite fina tidningar nu för att ha råd att betala mina räkningar. Jag satte ut pris, men jag vet inte längre vad som är rimligt och ni får gärna pruta så länge priserna är rimliga. Bilder finns också, som jag kan skicka till er på förfrågan, eftersom jag inte riktigt förstår hur man laddar upp bilder från datorn här längre... Jag har värderat de Illustrerade Klassikerna efter VG-FN, eftersom jag är novis. Vissa av dem är däremot finare än så.

Illustrerade Klassiker 8: Vilhelm Tell (2:a upplagan) - 20:-
Illustrerade Klassiker 11: Jungfrun av Orleans (1:a upplagan) - 150:-
Illustrerade Klassiker 62: Våldet Regerar (1:a upplagan) - 30:-
Illustrerade Klassiker 64: En Midsommarnattsdröm (1:a upplagan) - 50:-
Illustrerade Klassiker 84: Pionjärerna (1:a upplagan) - 40:-
Illustrerade Klassiker 85: Buckanjären (1:a upplagan) - 40:-
Illustrerade Klassiker 87: Kometresan (1:a upplagan) - 30:-
Illustrerade Klassiker 91: De Tre Musketörerna (1:a upplagan) - 120:-
Illustrerade Klassiker 98: Gullivers Resor (1:a upplagan) - 80:-
Illustrerade Klassiker 145: Kaparkaptenen (1:a upplagan) - 120:-
Illustrerade Klassiker 172: Stråtrövare (1:a upplagan) - 50:-
Illustrerade Klassiker 203: Parsifal och Gralen (1:a upplagan) - 20:-
Illustrerade Klassiker 216: De Isländska Hjältarna (1:a upplagan) - 60:-
Illustrerade Klassiker 225: Den Flytande Ön (1:a upplagan) - 40:-

Gaston 5: Den Jättehäftige Dårfinken (1:a upplagan) - 50:-
Spirous Äventyr 9: Diktatorn och Champinjonen (2:a upplagan) - 25:-
Spirous Äventyr 12: Tystnadens Pirater (2:a upplagan ) - 25:-
Spirous Äventyr 24: Jag Marsipulami (1:a upplagan) - 50:-

Don Rosas Samlade Verk 5 (NM-M) - 600:-
Don Rosas Samlade Verk 7 (NM-M) - 600:-

Ni kan också nå mig på telefon, så löser vi en bra affär, så att jag har råd att äta i maj och juni också! :D
0723-614 664
Illustrerade Klassiker, första utgåvan. Köper allt från VG-M!
Kapten Stofil (memorabilia helst, om ni har!)
Skräckserier finns det också intresse för, helst kompletta årgångar!