Fantomen, seriemagasinet, knasen mm

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
Wildis90
Very Good
Inlägg: 175
Blev medlem: lör 20 jun 2020, 13:10

Fantomen, seriemagasinet, knasen mm

Inlägg av Wildis90 »

Hej allihopa! Jag är som sagt samlare utav Kalleserier och för ett tag sedan så köpte jag en stor samling med olika titlar. Jag samlar inte på fantomen, knasen, agent X9, svenska serier och allt det där, så jag funderade på om någon här på forumet är intresserad. Jag kan både frakta med postnord och schenker eller om någon vill hämta tidningarna i Hässelbytrakten så går det bra. Eftersom jag börjar få lite ont om plats på mitt rum och mina föräldrar inte vill ha serietidningar överallt, så får ni gärna skriva ett prisförslag i PM. [:)]

Jag har även en massa Kalledubletter från 60-70-80-00 tal om någon är intresserad av det, finns även kompletta årgångar [:)]

Skriv gärna i PM om ni är intresserade av någon titel eller något, jag kollar forumet flera gånger om dagen och jag svarar så snabbt jag kan [:o)]

Med vänlig hälsning, Wildis90 :D
”Jag ska bli tuffare än de tuffa och smartare än de smarta, och tjäna mina pengar på ett hederligt sätt”
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Fantomen, seriemagasinet, knasen mm

Inlägg av Wakuran »

Jag tror nog att jag personligen inte är intresserad i nuläget, men tror det kan vara bra att lämna ut din mailadress ifall någon skulle surfa in utan att vara medlem. Åtminstone lätt kodad i textform som typ fornamn punkt efternamn snabela mailtjanst punkt com eller något sånt, som skydd mot spambottar...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Wildis90
Very Good
Inlägg: 175
Blev medlem: lör 20 jun 2020, 13:10

Re: Fantomen, seriemagasinet, knasen mm

Inlägg av Wildis90 »

Tack för tipset Wakuran! [:)]

Min mailadress: Jwildeke @ icloud .com (utan mellanslagen) :)
”Jag ska bli tuffare än de tuffa och smartare än de smarta, och tjäna mina pengar på ett hederligt sätt”
Skriv svar