Någon som säljer på kommission?

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
Användarvisningsbild
tammias
Good
Inlägg: 22
Blev medlem: tis 02 dec 2008, 19:50
Ort: Sverige

Någon som säljer på kommission?

Inlägg av tammias »

Hej!
Jag har förvarat mina serier i 16 flyttkartonger i varmgarage i typ 10 år utan att packa upp dem, så det är bara att inse att mitt brinnande serieintresse falnat....

Därför så har jag bestämt mig för att sälja i princip allt. Spridningen på serierna är stort, allt från Bamse, Knasen, Serieparaden, Gaston, Fantomen till Kalle Ankas guldböcker. Dessutom högvis med Marvelserier, både svenska, amerikanska och en del engelska.

Frågan är då hur jag skall kunna göra det på enklaste och bästa sätt. Jag känner att jag inte har tiden att fotografera, dokumentera och skickgradera hela samlingen, med tanke på familj och jobb. Om jag skule sälja hela klabbet på ett bräde så skulle jag väl inte få många kronor.

Därför tänkte jag kolla om det finns nån handlare eller aktiv privatsäljare som kan tänka sig sälja på kommission?

Eller finns det andra alternativ?
Användarvisningsbild
Kung Orne I
Near Mint
Inlägg: 2934
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 10:40
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Kung Orne I »

Jag skickar ett privat mail.
Säljer gärna serier/grejer åt dig på Tradera. Skicka ett PM om du är intresserad!
Skriv svar