Bamse Nr1 1973 säljes

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
Användarvisningsbild
peewee
Fair
Inlägg: 2
Blev medlem: tor 09 apr 2009, 20:26
Ort: Sverige

Bamse Nr1 1973 säljes

Inlägg av peewee »

Hejsan!

Hittade i en gammal pärm hemma en massa gamla serie tidningar i plast fickor och hittade en Bamse tidning (Nr 1 1973) Jubileums nummer

skicket är väldigt bra och bilder kan skickas.

vet inte alls vad den kan vara värd så ge mig bud :)

har även dessa:

-Bamse nr2 1981
-Bamse nr2 1982
-Transformers nr2 1987
-Transformers nr3 1988
-Transformers nr10 1988
-Stålmannen nr10 1991
-Nintendo nr2 1990
-GROO nr1 1985
-BOBO nr8 1986

maila mig på jansson.marcus@gmail.com för info och bud

/Mvh Marcus Jansson
Användarvisningsbild
AlexZ
Fine
Inlägg: 462
Blev medlem: ons 04 jun 2008, 18:28

Inlägg av AlexZ »

Tyvärr tror jag inte att någon av dem är något vidare värda. Bamse nr 1 1973 låter som den som kom 1993, alltså 20-års jubileumet. Då är den värd ~10kr. De andra tidningarna är värda runt 5-15kr dem också. Men om det är folk som samlar på det och verkligen behöver dem så kan du få några tior mer för enstaka nummer. Du kan gärna kolla själv på värdet här: http://www.seriesam.com/cgi-bin/guide

Men Nintendomagasinet är kul att du har nr2 av tycker jag. Den tidningen samlade jag på för ett tag sedan och hade nog gett 20-30kr för i bra skick. Dock har jag den redan nu så är inte intresserad tyvärr.
Söker efter tidningar/böcker med Teenage Mutant Hero Turtles: http://serieforum.se/phpbb3/viewtopic.php?f=13&t=3019#p199723
Användarvisningsbild
peewee
Fair
Inlägg: 2
Blev medlem: tor 09 apr 2009, 20:26
Ort: Sverige

Inlägg av peewee »

Aha okej men tack för svaret var ju tvungen att se om det fanns något värde i dom hehe man vill ju inte slänga en tidning som kan vara värd en massa pengar
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Inlägg av Agentum »

Transformers var väl värd någar tior med där ett tag, n1 var de ju tom ute med flera hundra för, men den tiden gick väl över efter den kassa spelfilmen.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
AlexZ
Fine
Inlägg: 462
Blev medlem: ons 04 jun 2008, 18:28

Inlägg av AlexZ »

[quote="peewee"]

Aha okej men tack för svaret var ju tvungen att se om det fanns något värde i dom hehe man vill ju inte slänga en tidning som kan vara värd en massa pengar
[/quote]
Släng dem inte för det :) De kan ju bli värda en del. Man vet ju aldrig vad som blir populärt. Snart (Juni 2009) ska ju en ny Transformers-film komma också. Då kanske tidningarna blir lite dyrare igen.
Söker efter tidningar/böcker med Teenage Mutant Hero Turtles: http://serieforum.se/phpbb3/viewtopic.php?f=13&t=3019#p199723
Skriv svar