Ny tidning - Retrofuture

Här kan du posta länkar till sidor och platser som du tycker är kul att visa oss på forumet.
Användarvisningsbild
spion13
Good
Inlägg: 42
Blev medlem: tor 20 dec 2007, 05:37
Ort: Sverige
Kontakt:

Ny tidning - Retrofuture

Inlägg av spion13 »

Jag har just kommit ut med nr 1 2010 av tidskriften RETROFUTURE. Den kommer att gå ut två gånger om året och innehållet är mycket brett (är det kult så är det med, så serier är representerade).

Nr 1 innehåller bland annat,

Artikel på 11 sidor om allt som skedde kring Storsjöodjuret under sommaren 2009 (sju vittnesrapporter uppsamlade).

Artikel om "Verklighetens Bones", Kathy Reichs.

Intervju med Anni De Vil i Hysterica.

Westernnovell med Dakota Jane (har även omslaget).

Tidningen klockar in på 52 sidor varav 8 i färg. Ni kan kolla in den uppslag för uppslag på min hemsida KULTPORTALEN,

http://hem.bredband.net/b149976/

På KULTPORTALEN finns också saker som Månadens bok & DVD tips, en blogg, artiklar ur diverse tidningar och mycket annat.

Nr 2 av RETROFUTURE kommer att gå ut i april.

Välkomna,

Micke Eriksson
Användarvisningsbild
spion13
Good
Inlägg: 42
Blev medlem: tor 20 dec 2007, 05:37
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Ny tidning - Retrofuture

Inlägg av spion13 »

OK, nr 3 har precis gått ut. 172 sidor på ett år är väl inte så illa. I det nya numret ingår en krigsserie av undertecknad och Lennart Samor. Lennart har publicerat sitt första seriealbum så jag belyser det också. Jag delade ut 1700 exemplar gratis runt Storsjön denna sommar och har därför börjat få in vittnesmål om Storsjöodjuret, så den sidan är i full gång också. 36 sidor i första tre numren. MICKE
Skriv svar