Lindström

Här kan du posta länkar till sidor och platser som du tycker är kul att visa oss på forumet.
Kattmannen
Fine
Inlägg: 337
Blev medlem: mån 18 jan 2010, 14:33
Ort: Jorden

Lindström

Inlägg av Kattmannen »

Jag vet inte om denna redan finns postad, men jag hittade inget genom sökfunktionen iafall. Tänkte tipsa om Lindströms hemsida; http://www.bonton.se/sv/index.htm .

[:o)]
Kattmannen
Fine
Inlägg: 337
Blev medlem: mån 18 jan 2010, 14:33
Ort: Jorden

Re: Lindström

Inlägg av Kattmannen »

Kattmannen skrev:Jag vet inte om denna redan finns postad, men jag hittade inget genom sökfunktionen iafall. Tänkte tipsa om Lindströms hemsida; http://www.bonton.se/sv/index.htm .

[:o)]


Märkte en konstig sak nu när jag skulle testa länken här i forumet [?] . Det verkar inte gå att backa tillbaka till forumet från länken, så det verkar som att man måste gå tillbaka först till sin webläsare och sen in i webforumet igen. Det verkar lite struligt [:X] . En lösning kan ju vara att man kopierar länken och sen går in via sin webläsare när man vill titta på sidan. Bonton är en riktigt bra sida iafall.
Användarvisningsbild
Labrador Road 26
Gem Mint
Inlägg: 12270
Blev medlem: tis 13 dec 2005, 05:53
Ort: Stockholm

Re: Lindström

Inlägg av Labrador Road 26 »

Kattmannen skrev:Märkte en konstig sak nu när jag skulle testa länken här i forumet [?] . Det verkar inte gå att backa tillbaka till forumet från länken, så det verkar som att man måste gå tillbaka först till sin webläsare och sen in i webforumet igen. Det verkar lite struligt [:X] . En lösning kan ju vara att man kopierar länken och sen går in via sin webläsare när man vill titta på sidan. Bonton är en riktigt bra sida iafall.

Märkte också det, men inte mycket att göra åt vissa sajter är sådär muppiga att de mixtrar/låser bakåtfunktionen. I längden förlorar de själva nog mer på det.
With great collections comes great responsibility.
larsa66 till mig: Ibland tror jag att du skulle bli en bra seriefigur med dina starka åsikter och kommentarer.
E Dahlén: Mycket klokt - så sant! (Lägger till Sallander i raden av epokgörande filosofer)
Användarvisningsbild
Nima
Near Mint
Inlägg: 3060
Blev medlem: mån 22 jun 2009, 17:58
Ort: Smålands Jerusalem

Re: Lindström

Inlägg av Nima »

OT.

Det funkar utmärkt att gå tillbaka för mig [?]
"Righteousness and justice are the foundation of His throne."
Användarvisningsbild
jens-olof
Very Fine
Inlägg: 1727
Blev medlem: tor 28 sep 2006, 19:34
Ort: Norrköping
Kontakt:

Re: Lindström

Inlägg av jens-olof »

kungnima skrev:OT.

Det funkar utmärkt att gå tillbaka för mig [?]


Och även för mig... (Mac/Firefox).

Jens
Användarvisningsbild
Grumme
Very Fine
Inlägg: 1910
Blev medlem: mån 30 jul 2007, 00:53
Ort: Örbyhus
Kontakt:

Re: Lindström

Inlägg av Grumme »

jens-olof skrev:
kungnima skrev:OT.

Det funkar utmärkt att gå tillbaka för mig [?]


Och även för mig... (Mac/Firefox).

Jens


+1. [^] (Kubuntu, Firefox)
Senast redigerad av 1 Grumme, redigerad totalt 0 gånger.
https://www.flashback.org/ - När du vill veta det som mainstream-media inte vill berätta.
Användarvisningsbild
luckylök
Fine
Inlägg: 220
Blev medlem: tis 05 jan 2010, 14:17
Ort: Knivsta

Re: Lindström

Inlägg av luckylök »

Kattmannen skrev:
Kattmannen skrev:Jag vet inte om denna redan finns postad, men jag hittade inget genom sökfunktionen iafall. Tänkte tipsa om Lindströms hemsida; http://www.bonton.se/sv/index.htm .

[:o)]


Märkte en konstig sak nu när jag skulle testa länken här i forumet [?] . Det verkar inte gå att backa tillbaka till forumet från länken, så det verkar som att man måste gå tillbaka först till sin webläsare och sen in i webforumet igen. Det verkar lite struligt [:X] . En lösning kan ju vara att man kopierar länken och sen går in via sin webläsare när man vill titta på sidan. Bonton är en riktigt bra sida iafall.


Jag testade med både firefox och explorer. Firefox funkar det för, explorer funkar det inte för.
Användarvisningsbild
jens-olof
Very Fine
Inlägg: 1727
Blev medlem: tor 28 sep 2006, 19:34
Ort: Norrköping
Kontakt:

Re: Lindström

Inlägg av jens-olof »

jens-olof skrev:
kungnima skrev:OT.

Det funkar utmärkt att gå tillbaka för mig [?]


Och även för mig... (Mac/Firefox).

Jens


Testade med Safari, och då gick det inte att backa! [?]

Jens
Kattmannen
Fine
Inlägg: 337
Blev medlem: mån 18 jan 2010, 14:33
Ort: Jorden

Re: Lindström

Inlägg av Kattmannen »

Okej, då verkar det mera vara frågan om vilken webläsare man har, än att sidan i sig är muppig. Har varit med om liknande strul tidigare, jag är en av flera skribenter på en blogg, och plötsligt kunde jag inte posta inlägg i bloggen [:(] (men jag kunde göra allt annat [}:)] ), det löste sig när jag gick in via en annan webläsare.

Ja se teknikens under [:X]
Användarvisningsbild
Magnus
Near Mint
Inlägg: 3801
Blev medlem: tor 09 jun 2005, 19:26
Ort: Sverige

Re: Lindström

Inlägg av Magnus »

Inte så fruktsamt att meddela vilken teknisk utrustning & webbläsare man använder, alla har olika.

http://www.bonton.se/sv/index.htm är inte testad för alla kombinationer, that´s it.

Bättre att ägna innehållet på siten lite uppmärksamhet. [:)]
Simma lugnt!
Skriv svar