Serieforum.se

Sveriges största serieforum
Aktuellt datum och tid: fre 24 maj 2013, 12:49

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme

Ny tråd Svara på tråd  [ 163 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Författare Meddelande
InläggPostat: tor 24 maj 2012, 14:14 
Fine
Användarvisningsbild

Den personliga sidan hade jag inte sett, där skriver hon ju att hon föredrar att man mailar henne redan innan första auktionen är färdig om man vill ha samfrakt... hur tänker man då? Jag kanske borde maila henne vid varje auktion och säga att jag tänkte vinna några stycken och sen maila tillbaka att jag glömde buda så det blir ingen samfrakt den här gången [V]

Jo, jag håller med om att det kan bli fel och tänkte nog snarare bara låta bli att lämna omdöme för just den boken, tvivlar väldigt starkt på att jag skulle lyckas lägga ett neg precis i rätt tid även om jag ville, så organiserad är jag inte :-D

Jag betalade så fort jag fick veta vad det skulle kosta att skicka, så den punkten kan hon inte klaga på iaf, får väl se hur hon reagerar på att bara få två omdömen :-)

Tack för kommentarerna.

InläggPostat: tor 24 maj 2012, 19:34 
Mint
Användarvisningsbild

Även om det som står på sidan för personligt meddelande inte gäller för auktionerna, vilket en del säljare verkar tro så kan det vara intressant att läsa dem. Sidan hittas via utropstecknet bredvid aliaset, om de skrivit något. Man kan ha ett även som renodlad köpare där man kanske beskriver vad man brukar köpa för något eller vad man nu vill.

InläggPostat: tor 24 maj 2012, 19:43 
Mint
Användarvisningsbild

Va löjliga de här omdömmesgrejorna är, alltså vad skulel de med olika staplar för allt dso mman måste dra upp på fullt för att ens få ett omdömme själv, jag emnar vaför ska jag var extraslycklig för tat ja gfick det jag ebtakade för på normal tid?

Ni vet jag var typ ärlig och satte bra osv på sakerna, men alltså man måste dra staplarna på max, de är ju menlösa och har ingen so9m helst funktion.

Jag fattar inet varför man ska överdriva allt, utmärkt perfekt osv som är högst då jävlar skickar nån det jag vann inna jag betalt och jag sitter med det i näven och betalar, nånting såmt ungefär.

Varför räker det inet tat man tycker nåt gick bra och smidigt bara? varför axtars, fanns ju ävgfen förrr iofs med dyl. REKOMDERAS AAAAA!!!!! BÄSTTT BETALAR!!!!!!!!+++++

Jag ruttnad nåt förjävligt på det drä, bättre att slopa hela skiten och bar ha negativt, neutral och positivt isf.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 163 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme