Hur många meter serier har ni?

Diskussioner och frågor om förvaringsmöjligheter, skickgradering, prissättning m.m.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Hur många meter serier har ni?

Inlägg av Agentum »

jaja möjligt men även säg vanliga trades är ointressanta på Tradera.

Visst jag förstår, först hitta intresserade få som de är och sen få dem att köpa det.

Ärligt knappt värt att posta vinsten.
Så jag gav upp helt att sälja nåt för 0 kr.

Dssutom vidhåller jag myten med den svenska kunnigheten i engelska, iaf vår årsmodell, idag kan de säkert mer. men vet inte vad serier är ens.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Hur många meter serier har ni?

Inlägg av Wakuran »

Kan ju bero på hur och var man säljer, kanske. När jag har sålt på seriemässor och nördloppisar så har jag inte haft direkta problem med att sälja engelska grejer. Det blir ju visserligen inte så stora summor, men det blir i regel åtminstone sålt...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
MAD
Fine
Inlägg: 426
Blev medlem: mån 28 feb 2011, 14:45

Re: Hur många meter serier har ni?

Inlägg av MAD »

Jag håller med om att det går att sälja. Självklart beror det på vad du säljer och hur mycket du tar men alla gånger jag lägger ut på Tradera blir jag åtminstone av med delar av det... nu har jag stora högar kvar visserligen med TPB/HC som folk av nån anledning ratat även när jag lagt ut dem för låga priser, men de är ju heller inte av några kända författare eller med kända karaktärer.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Hur många meter serier har ni?

Inlägg av Agentum »

och att de är på engelska, säljer man säg Disney ankseriersamlingar på svenska eller engelska ska du få se på skillnad som ett exempel.

Det är trögt helt enkelt, jag tror folk som lägger en lista här får mer utbyte ärligt talat.

Det är iofs samlramässigt på Tradera mer än läsintresse, så svenska utgivningar blir alltid mer värda av samma sak då det ju är i Sverige.

Men hade man nåt sagolikt värdefullt på engelska blev det väl ebay.
9mm, i'm never further away than that.
Skriv svar