Förutom spelet så får man 5 knappar och en poster.

Blev grymt överraskad av spelet. Det är mycket bättre än de två tidigare spelen.
![Glad [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Erik S skrev:Kul med sådan direktkontakt med författarinnan!
Wakuran skrev:Apropå det borde jag ta och posta din Lööf-bok, snart. Åtminstone till julafton.
Wakuran skrev:I den fick du en skiss, t.o.m.
Nytt idag. Spirou albumet var inte billigt (enligt utsago redan OOP). Julrea tog dock ner priset till en rimlig nivå.
spacemonkey skrev:Out Of Print
jens-olof skrev:Att få Kapten Stofil är ju trevligt, men mitt första serieoriginal som present var
attans så mycket mer glädjande (som förvånande)!
seriegranskningen skrev:Fick ett mejl under dagen om att jag vunnit ett Ernie-Original. I senaste Ernie lottades 20 st ut till de 20 första som skickade in. Och det måste jag ju glädjas utav, det lönar sig att deltaga i en del tävlingar/Utlottningar
germund skrev:seriegranskningen skrev:Fick ett mejl under dagen om att jag vunnit ett Ernie-Original. I senaste Ernie lottades 20 st ut till de 20 första som skickade in. Och det måste jag ju glädjas utav, det lönar sig att deltaga i en del tävlingar/Utlottningar
Tjugo strippar? Höh? Var står det? Tre är det väl?
Men kul, jag hann visst knappt vidarebefordra vinnarna till redaktören innan mailen skickades ut och du hann lägga upp ett inlägg här. Tänk om det alltid gått lika snabbt!
Återgå till "Om seriesamlandets ädla konst"
Användare som besöker denna kategori: 12 och 0 gäster