Otursdag

Här är vårt fikarum. Här samlas alla de ämnen som inte riktigt passar in bland de övriga kategorierna men som ändå bör dryftas.
Användarvisningsbild
Seriefreak
Very Fine
Inlägg: 949
Blev medlem: fre 21 jan 2005, 17:55
Ort: Sverige
Kontakt:

Otursdag

Inlägg av Seriefreak »

Alla har väl någongång iallafall haft en otursdag. Jag hade min idag:

Jag och 2 st kompisar cyklade till ett dagis och gick upp på taket och solade (inte tegelpannor). Sen så såg vi några tanter (personal)komma ut genom en av dörrarna. Så vi hoppade ner och kutade där ifrån. Men när jag skulle hoppa över staketet så fastnade jag och så fick jag en 3 cm reva (typ vid knät) i mina nya (1 dag) Replay jenas för 1000 kr [B)]! Mamma blev inte så glad, men det kommer knappt synas när det har lagats. Men störande!

Kanske lite udda tråd, men kan bli skoj om alla tar en del av den. Så låt era minnen flöda [:o)]
Användarvisningsbild
Eliasson
Fine
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 13 sep 2006, 15:35
Ort: Sverige

Inlägg av Eliasson »

För 2 år sedan så krockade jag och min kompis i en moped olycka. Båda klarade sig men fick lindriga skador. Tråkigt nog blev mopederna lite fula efteråt, men kunde fixas dagen efter.
Egentligen är det mest min kompis otursdag, eftersom han fick mest skador + att jag inte ville att han skulle köra med t-shirt 10 min innan olyckan, han ville inte ha en låne jackan som jag erbjöd honom. Fast vi har lärt oss en läxa efter det. Nu har båda veteran mopeder, som inte funkar...så någon mer krock tror jag inte jag behöver uppleva(med honom)
The Phantom's ways are so mysterious even strong men are known to run like children afraid of the dark.
Användarvisningsbild
Barklund
Fine
Inlägg: 419
Blev medlem: sön 29 okt 2006, 01:51
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Barklund »

Jag hade också lite otur idag. Jag råkade spraya påskmust över hela köket av någon anledning (jävla påskmust), det var inte speciellt kul.
Användarvisningsbild
Lofty Peak
Fine
Inlägg: 535
Blev medlem: mån 06 mar 2006, 22:41
Ort: Sverige

Inlägg av Lofty Peak »

Efter nästan ett års trixande och mycket besvär så övertygade jag en mycket snygg tjej från Litauen att bo hemma hos mig under en hel vecka. Yippii! [|)] Men just den veckan kom mycket plötsligt en annan vass tjej på besök och hon ville också bo hos mig. Fasen också. [:(] Dom blev bra kompisar. Men det var ju inte så jag hade tänkt. [:0] Retar mig fortfarande. Vilken otur! ÅÅÅÅÅÅÅh! [}:)]
Användarvisningsbild
Seriefreak
Very Fine
Inlägg: 949
Blev medlem: fre 21 jan 2005, 17:55
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Seriefreak »

[quote="Lofty Peak"]

Dom blev bra kompisar. Men det var ju inte så jag hade tänkt. [:0] [/quote]

Vadå? Hade du tänkt dig båda? [8]
Användarvisningsbild
Thomas E
Avstängd
Inlägg: 1438
Blev medlem: lör 01 okt 2005, 00:22

Inlägg av Thomas E »

Det är inte alla Buster-samlare som har en snygg tjej från Litauen i köket.
Användarvisningsbild
Seriefreak
Very Fine
Inlägg: 949
Blev medlem: fre 21 jan 2005, 17:55
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Seriefreak »

[quote="Thomas E"]

Som har en snygg tjej från Litauen i köket.[/quote]

Vadå "i köket"?
Användarvisningsbild
Martin
Very Fine
Inlägg: 1001
Blev medlem: sön 17 dec 2006, 17:56
Ort: Sverige

Inlägg av Martin »

igår hade jag lite otur eller oskicklighet

Är nybörjare på skatboard och körde ner för vår backe (Hade hjälm)

Men på kanten av backen finns som en kant ner till ett dike med ett träd i och jag fasnade i kanden och studsade på knäna och voltade ner i diket men det gick bra fick bara ett stort skrubbsår och i byxorna blev det ett stort hål och mamma blev inte särskilt glad
Kalle anka samlare
Skriv svar