Fotboll!

Här är vårt fikarum. Här samlas alla de ämnen som inte riktigt passar in bland de övriga kategorierna men som ändå bör dryftas.
Användarvisningsbild
Mithroth
Very Fine
Inlägg: 1769
Blev medlem: ons 29 aug 2007, 16:56
Ort: Simrishamn
Kontakt:

Inlägg av Mithroth »

[quote="Kung Orne I"]

Gnaget! [:D][:D]
[/quote]

I år var det pest eller kolera...[:I]
Jag säger inte att du har fel, bara att jag har mer rätt än dig.
Användarvisningsbild
Magnus
Near Mint
Inlägg: 3801
Blev medlem: tor 09 jun 2005, 19:26
Ort: Sverige

Inlägg av Magnus »

De var för tunga i år. IFK klarade sig egentligen väldigt långt med tanke på förutsättningarna. Spelarförluster, tunn trupp, skador m m.

Heder åt grabbarna! Stor silver i år och nästa år blir det guld och pytt-i-pannan åker fram på kamratgården igen!
Simma lugnt!
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4093
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Inlägg av Rufus »

ÖIS och Häcken har jag hållit på, men IFK har jag haft lite svårt för. Fast jag är väl å andra sidan egentligen inte intresserad. Det blev serier istället för fotboll för min del. [:)]
Användarvisningsbild
Magnus
Near Mint
Inlägg: 3801
Blev medlem: tor 09 jun 2005, 19:26
Ort: Sverige

Inlägg av Magnus »

[quote="Anders1"]

ÖIS och Häcken har jag hållit på, men IFK har jag haft lite svårt för. Fast jag är väl å andra sidan egentligen inte intresserad. Det blev serier istället för fotboll för min del. [:)]
[/quote]

Inte illa, jag har aldrig klarat att hålla på mer än ett lag.[:D]

Angående en helt annan sak.
Det var ett skandalöst dåligt arrangemang från ordningsmakten i Göteborg. Trots 900 meter kravallstaket och en större polisinsats än under EU-toppmötet (2001) så fick Black Army göra en pit-invasion efter matchen. IFKs spelare såg nästan ut som de fick fly planen och t ex Hysén och Alexandersson knuffades av dräggen. En sån kväll borde polisen ha fri användning av tasers och teleskopbatonger.[}:)]
Simma lugnt!
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4093
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Inlägg av Rufus »

Framför allt borde väl AIK få höga böter eller nåt för att de inte stänger av sina värsta rötägg, vilket andra klubbar som t.ex. IFK och Djurgården har gjort. Att inte se eller inte bry sig över att det faktiskt finns rötägg bland sina egna supporters som förstör och inte hör hemma på en fotbollsarena är verkligen dåligt.
Användarvisningsbild
Lofty Peak
Fine
Inlägg: 535
Blev medlem: mån 06 mar 2006, 22:41
Ort: Sverige

Inlägg av Lofty Peak »

[quote="Anders1"]

ÖIS och Häcken har jag hållit på, men IFK har jag haft lite svårt för. Fast jag är väl å andra sidan egentligen inte intresserad. Det blev serier istället för fotboll för min del. [:)]
[/quote]
Jag gillar serier.
Både fotbollsserier och serietidningar. [:D]
Användarvisningsbild
Kung Orne I
Near Mint
Inlägg: 2934
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 10:40
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Fotboll!

Inlägg av Kung Orne I »

Heja Chelsea frisk humör, det är det som susen gör! [:o)] [:D] :D :lol: :mrgreen:
Säljer gärna serier/grejer åt dig på Tradera. Skicka ett PM om du är intresserad!
Användarvisningsbild
Tex Murphy
Fine
Inlägg: 254
Blev medlem: mån 24 aug 2009, 13:57

Re: Fotboll!

Inlägg av Tex Murphy »

Kung Orne I skrev:Heja Chelsea frisk humör, det är det som susen gör! [:o)] [:D] :D :lol: :mrgreen:


Som Liverpool-fantast känns det verkligen bra att Chelsea gjorde sitt! Manchester United har vunnit nog nu!!!
<ÔvÔ> Owly Rules!
Skriv svar