Finns redan (minst en) en tv-serie om detta gäng. (Kanske även någon tecknad serie?) Nästan alla tänkbara spinoffer på Sherlock finns... det är en jätteindustri! (En massa otänkbart finns också!)
Ja det var en jobbig helg. Mycket att smälta. Om mänskligheten och vart vi är på väg. Det resulterade att jag steg upp klockan 3 i morse och skrev denna blogg. Det blev nog mest nattsudd men det var skönt att skriva av sig.
Har inte engagerat mig så mycket i Serieforum senaste tiden, har inte slutat köpa eller läsa serier, men kommer inte riktigt överens med sidan, antagligen har jag gjort något fel med sorteringen. Men jag skriver fortfarande, och en del blir härskna, det är bra! http://www.nt.se/bloggar/jens-lindell-m ... y=12278746
Nu har jag bloggat om fem dagar på San Diego Comic-con i juli. Läs och få reda på hur Holly Golightly var klädd varje dag. Och vem som var min favorit-Harley Quinn!
"Allting kommer till den som kan vänta!"
- Alexander Lukas
Fantomen 80! Och antagligen har jag last det forsta aventyret; Ar Singhpiraterna under nagon sorts platt, kamofluerad o? Nar du namner masken; det ar ju just den som alla fans i Fantomens klubbsidor inte lyckas fa till; och inte Ray Moore heller! Sy Barry rules! Pa kvinnofronten, daremot, rockar Ray Moore och hans Diana krossar Sy Barrys!