Jag är tillbaka!

Här är vårt fikarum. Här samlas alla de ämnen som inte riktigt passar in bland de övriga kategorierna men som ändå bör dryftas.
Användarvisningsbild
Nemesis
Fine
Inlägg: 233
Blev medlem: sön 07 sep 2008, 20:07
Ort: Norrköping
Kontakt:

Jag är tillbaka!

Inlägg av Nemesis »

Efter ett par år av skolarbeten, olycklig kärlek, vedbodsmålning, knepiga människor, politiskt engagemang, skådespeleri och alla gånger som jag somnat på soffan framför TV:n när jag kommit hem så har jag återfunnit min äldsta och största kärlek: serier! Denna fasta punkt i tillvaron som alltid funnits där för mig och alltid kommer att göra det så länge jag har min syn i behåll, den som alltid gett mig ro när jag behöver det som mest och som jag kan ägna mig en stunds meditation åt i princip närsomhelst. Därför har jag bestämt mig för att titta tillbaka hit. Och för att jag saknat er, såklart! [:)] Till er veteraner som minns mig säger jag "Hej, vad kul att få råka på dig igen! Det var längesedan! Ska bli kul att få ta del av dina inlägg igen!". Till er nyare som inte minns mig säger jag "Hej, trevligt att råkas! Ska bli kul och spännande att få lära känna dig och ta del av dina inlägg!". Det var nog allt, tror jag. Har en del att ta igen nu! Funderade först på att döpa tråden till Sagan om Nemesis återkomst, men det här känns tillräckligt ego som det är. [:D] [V]

Vi hörs! Hare gött! [:)]
Nemesis
Användarvisningsbild
Peral
Moderator
Inlägg: 5357
Blev medlem: fre 18 aug 2006, 01:34
Ort: Örebro

Re: Jag är tillbaka!

Inlägg av Peral »

Välkommen tillbaka!
Användarvisningsbild
rkaj
Near Mint
Inlägg: 3546
Blev medlem: ons 05 jan 2005, 20:18
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Jag är tillbaka!

Inlägg av rkaj »

Välkommen tillbaks!
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Jag är tillbaka!

Inlägg av Agentum »

Tja, då hade utskicket effekt då iaf.

Jag mins dig inte, men det gör mindre

Mer folk som skriver är välkomna, ja andra med men man märker ju inte av dem alls, forum är på gott och ont til stor del just den delen av medlemmarna som skriver nåt, tokigt som klokt.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Jag är tillbaka!

Inlägg av Wakuran »

Vi möts igen!
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
Nima
Near Mint
Inlägg: 3060
Blev medlem: mån 22 jun 2009, 17:58
Ort: Smålands Jerusalem

Re: Jag är tillbaka!

Inlägg av Nima »

Kul att ha dig tillbaka, Nemesis! [^]
"Righteousness and justice are the foundation of His throne."
Användarvisningsbild
Nemesis
Fine
Inlägg: 233
Blev medlem: sön 07 sep 2008, 20:07
Ort: Norrköping
Kontakt:

Re: Jag är tillbaka!

Inlägg av Nemesis »

Hoppsan! Jag försvann visst lite till! Det är knepigt att få tiden att räcka till för seriernas värld när man går i gymnasiet och repeterar tre pjäser samtidigt! Tänkte försöka använda detta mitt sista sommarlov till att ta igen allt! Jag kan inte lova att jag inte försvinner igen om några månader men nästa år, vid den här tiden, så lär jag förmodligen vara arbetslös så då får ni se mycket mer av mig här igen! [;)]
Nemesis
Skriv svar