Råd om hur man bäst packar tidningar

Avdelningen för diskussioner och frågor om att sälja serier (dock inte avdelningen för köp- och säljannonser, som du istället hittar här).
kitap
Fair
Inlägg: 3
Blev medlem: sön 04 okt 2015, 22:20

Re: Råd om hur man bäst packar tidningar

Inlägg av kitap »

tack, det var väldig bra!
Användarvisningsbild
Looding
Mint
Inlägg: 5290
Blev medlem: lör 08 jan 2005, 12:34
Kontakt:

Re: Råd om hur man bäst packar tidningar

Inlägg av Looding »

kitap skrev:tack, det var väldig bra!

Det var det lilla. Jag hoppas att så många som möjligt packar bättre, så egentligen är det enbart av egenintresse, så mina grejer kommer hem oskadade. [:)]
Har du information som saknas eller behövs ändras i https://www.seriekatalogen.se så kontakta mig eller skicka ett mail till seriekatalogen.se[at]gmail.com
Användarvisningsbild
burnout
Mint
Inlägg: 7258
Blev medlem: tis 27 sep 2005, 12:03

Re: Råd om hur man bäst packar tidningar

Inlägg av burnout »

Looding skrev:
Jag hoppas att så många som möjligt packar bättre, så egentligen är det enbart av egenintresse, så mina grejer kommer hem oskadade. [:)]


jag vet inte men en del packar riktigt bra MEN sen brister det när det ska skickas. Går det ned i ett vanligt kuvert så packar många i det och i 8/10 fall så är kuvertet trasigt på ett eller annat sätt. Man bör nog vara ordentlig hela vägen innan skickning.
Användarvisningsbild
Ellingen
Moderator
Inlägg: 4062
Blev medlem: ons 01 nov 2006, 19:16
Ort: Sverige

Re: Råd om hur man bäst packar tidningar

Inlägg av Ellingen »

burnout skrev:
Looding skrev:
Jag hoppas att så många som möjligt packar bättre, så egentligen är det enbart av egenintresse, så mina grejer kommer hem oskadade. [:)]


jag vet inte men en del packar riktigt bra MEN sen brister det när det ska skickas. Går det ned i ett vanligt kuvert så packar många i det och i 8/10 fall så är kuvertet trasigt på ett eller annat sätt. Man bör nog vara ordentlig hela vägen innan skickning.


Så länge innehållet är oskadat spelar det väl ingen roll hur kuvertet ser ut?
Eller du samlar kuvert också? [;)]
"ask not what your forum can do for you - ask what you can do for your forum.."


Användarvisningsbild
burnout
Mint
Inlägg: 7258
Blev medlem: tis 27 sep 2005, 12:03

Re: Råd om hur man bäst packar tidningar

Inlägg av burnout »

Ellingen skrev:
burnout skrev:
Looding skrev:
Jag hoppas att så många som möjligt packar bättre, så egentligen är det enbart av egenintresse, så mina grejer kommer hem oskadade. [:)]


jag vet inte men en del packar riktigt bra MEN sen brister det när det ska skickas. Går det ned i ett vanligt kuvert så packar många i det och i 8/10 fall så är kuvertet trasigt på ett eller annat sätt. Man bör nog vara ordentlig hela vägen innan skickning.


Så länge innehållet är oskadat spelar det väl ingen roll hur kuvertet ser ut?
Eller du samlar kuvert också? [;)]



Nej, inte än [:)] men när posten får tejpa det så att inte innehållet ramlar ur är det något fel på det sista momentet i packningen.
Skriv svar