Bouncer del 1

Har du läst något nytt på senaste tiden som du vill skriva ner lite tankar om? Då är detta platsen för det.
Användarvisningsbild
Jan Hoff
Very Good

Inläggav Jan Hoff » ons 25 feb 2009, 14:28

OK! Så mycket bättre! (Skulle i och för sig inte ha något emot att se även sidoserierna på svenska)
Vad har de att vinna på att sitta och hålla tillbaka attraktiva serier från marknaden?* (Men det handlar kanske om att förhindra oönskad konkurrens?)

*Att göra detta är i princip motsatsen till att ägna sig åt folkbildande verksamhet. Vad ska man kalla det? "Att låta ett stort okunnighetens och kulturlöshetens mörker sänka sig över en hel generation"?

Användarvisningsbild
spacemonkey
Fine

Inläggav spacemonkey » lör 28 feb 2009, 15:37

Då har jag till slut också läst Bouncer 1. Gillade den men min tanke när jag läst ut den var mest att det gått otroligt snabbt att läsa den. Vet inte om det är någon vilfarelse jag har men ett Blueberry album tog mycket längre tid att läsa än detta första Bouncer. Ganska få och stora (men väldigt vackra) bildrutor i den senare gjorde att serien kändes lite kort. Kul att ha läst den dock och forsättningen kommer att införskaffas.
Like a monkey, ready to be shot into space. Space monkey! Ready to sacrifice himself for the greater good. - Taylor Durden

Köper:
- Marvel Premiere Classics vol 2-5 HC
- Uncanny X-Men #200-213, 337-345, 354-385, 442-511

Användarvisningsbild
lennon
Very Fine
Kontakt:

Inläggav lennon » mån 09 mar 2009, 20:00

Pidde Andersson har recenserat Bouncer här; www.metrobloggen.se/piddeandersson
www.albumforlaget.se

Återgå till "Recensioner"