Avengers: Infinity War

Diskussioner om animerad film och spelfilm.
Användarvisningsbild
K-E Lindkvist
Near Mint
Inlägg: 2173
Blev medlem: sön 01 feb 2009, 20:22
Ort: Riverdale
Kontakt:

Re: Avengers: Infinity War

Inlägg av K-E Lindkvist »

Johannes Klenell har tydligen fått tjänst som tillförordnad kulturredaktör på Arbetet (fd LO-tidningen) efter Jonna Sima och levererar denna drapa med anledning av Avengers: The Infinity War.
"Allting kommer till den som kan vänta!"
- Alexander Lukas
Användarvisningsbild
Ala
Fine
Inlägg: 219
Blev medlem: tis 27 maj 2014, 09:30
Ort: Västerås
Kontakt:

Re: Avengers: Infinity War

Inlägg av Ala »

Jaha, vad tycker ni om Infinity War nu då? Jag tyckte faktiskt att den var bra. Jävligt maxad och man har lyckats klämma in alla karaktärer på ett förvånansvärt lyckat sätt. Sen att GotG som vanligt stjäl showen är en annan sak.
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: Avengers: Infinity War

Inlägg av spindelmannenelektra »

Ala skrev:Jaha, vad tycker ni om Infinity War nu då? Jag tyckte faktiskt att den var bra. Jävligt maxad och man har lyckats klämma in alla karaktärer på ett förvånansvärt lyckat sätt. Sen att GotG som vanligt stjäl showen är en annan sak.


Jag tyckte den var grym. Det var mer action än jag räknade med men det fungerade ju det med.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
Ala
Fine
Inlägg: 219
Blev medlem: tis 27 maj 2014, 09:30
Ort: Västerås
Kontakt:

Re: Avengers: Infinity War

Inlägg av Ala »

spindelmannenelektra skrev:
Ala skrev:Jaha, vad tycker ni om Infinity War nu då? Jag tyckte faktiskt att den var bra. Jävligt maxad och man har lyckats klämma in alla karaktärer på ett förvånansvärt lyckat sätt. Sen att GotG som vanligt stjäl showen är en annan sak.


Jag tyckte den var grym. Det var mer action än jag räknade med men det fungerade ju det med.


Får se hur många de har bollar nog att låta ödena vara slutgiltiga för
Skriv svar