Titans (TV serie)

Diskussioner om animerad film och spelfilm.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av Agentum »

Hawk & Dowe med ännu ser jag, de är väl inte tinåringar direkt så de är kanske med till och från, de car ju bäst gjorda fö i gruppen.

Deathstroke har bara ett öga, ska det vara så jävla svårt att fatta.
9mm, i'm never further away than that.
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Nu kallar de ju det där "Titans" och inte Teen Titans. Det är inte så att Dick Grayson eller Donna Troy heller är tonåringar i den där TV-serien.

Tanken är ju att Robin haft ett "gammalt Titans team" tidigare, med just Hawk&Dove,Donna Troy, och Aqualad osv och nu ska bilda ett "New Titans". Men strukturen på första säsongen var ju som sagt "karaktärer råkar möta varandra , och sen händer det grejer".

Gnällde tidigare på antalet avsnitt, första säsongen hade då 11 avsnitt. Försökte luska ut hur många säsong 2 ska ha och IMDB och andra sajter verkar gissa på 12. Hoppas innerligt att det är byggt upp snyggt och tight , som t ex första säsongen av Marvels Netflix Daredevil. Är dock skeptisk, med tanke på mängden karaktärer de trycker in.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av Agentum »

Jo det var väldigt som du beskriver så man kan hoppas att det var presentationerna och att de nu kan råka ut för nåt mer långvarit.

Deathstroke hade båda sina ungar i New teen titans, och the Jydas contract passar kanske unte som en smäck men kör den.

Vi har öven Ravens farsa Trigon, nen svårt att få en tv serie så stor tror jag, än finns begränsningar, de hade ng en aning för lpg budget sösong 1.
9mm, i'm never further away than that.
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Jag håller med dig. Lite för låg budget, mixat med att man var så inne på att introducera karaktärer att säsongen var slut när man just lärt känna dem.
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Längre trailer för Säsong 2

https://www.youtube.com/watch?v=lULgyPaGRLg
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av spindelmannenelektra »

Jag tycker säsong 1 var bra. Mina döttrar gillade den med.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Vad tyckte du var bra med den? jag tycker att det som funkade sämst var storyn. Själva skådespelarna och deras samspel funkade bra. Jag tyckte den var underhållande men anser att manusförfattandet måste bli bättre.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av Agentum »

Budgeten med, tyvörr såg huvudpersoner billuga ut men bifigurer väldigt bra ut imo.

Jag blir snurrig när tv serier av denba typen inte ruktigt vet vad de ska vara, Gotham var ju vansinnigt slöseri tex, och så var det inget mer med det.
Tanken kan ha varit Smallville på nåt sött, men man måste tänka pp att nåt som Smallville aldrig skulle hålla idag.
Sen gade vi testa nya saker carannat avsnitt, en joker en Harle Quinn men tydlugen då långt före Batman, kort sagt vilken soppa.

Titans har en del att bevisa, gissar att jag kommer bli illa omtyckt, bilden på Deathstroke irriterar mig, så enkelt att använda honom, men nej, man måste ha sin version tråkmpåns.

De sim läst Teen Titans mm vet att han har ett serum ungefär som Cap. america ich har en orepp minst lika bra som Batman.

Men ok vi vet inte ännu, nen ingen vanlig sparka stjärt figur som Robin, Hawk & Dove har skuggan av en chans.
Med prepp tig han ut nästan hela JLA en gång, sim Batman flrberedelser för allt.
Superman gick inte så honom var han tvungen att lura vid fängelset

Däremot trots att han ör hyrmlrdare i slutändan avglr han om han tar nån av daga, dvs kunden har inte alltid rätt.

Robin och Nightwing har fått på käften av honom så det är standardiserat, Batman är en annan sak och intressant.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av spindelmannenelektra »

super85 skrev:Vad tyckte du var bra med den? jag tycker att det som funkade sämst var storyn. Själva skådespelarna och deras samspel funkade bra. Jag tyckte den var underhållande men anser att manusförfattandet måste bli bättre.


Jag har inte läst Titans sen svenska "Tonårsgänget" (Det hette den va?). Jag har svårt att säga vad jag gillade. Doom Patrol dök upp va, de tyckte jag var en rätt rolig grupp. Jag tycker också karaktärerna är rätt kul. Jag blev lite förvånad när två Robins dök upp. Den där crazy familjen var ju störtskön. Är de ofta med i serietidningen? Som sagt skurkarna tyckte jag var välbeskrivna och lite läskiga, läskigare än Marvelskurkar i alla fall. Jag tyckte säsong 1 började riktigt bra men sakta men säkert blev det lite sämre för varje avsnitt. De måste väl ha ett antal avsnitt i varje säsong är inte det Netflix avtalet? Ibland försämrar det serien. Det märker man ju också på Marvelsserier tex Jessica Jones och speciellt The Punisher, det blir för många avsnitt. En massa serier hade ju vunnit en massa på att ha färre avsnitt. Det skall bli kul att se säsong 2. Jag har några avsnitt kvar på 1:an också. Som sagt mina tonårsdöttrar diggade serien skarpt så det var kul att vi kunde titta på den tillsammans. Satan vad jag har hjärntvättat dem med Marvelserier/filmer genom åren. "Vi tycker om Spider-Man men säg inte det till någon pappa", säger de hehehe. Men nu verkar de som de diggar DC mer lite störande faktiskt.. [?]
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

"Nuclear Family" var skurkar i Outsiders tidningen för länge sen. Då var de mer androider, dessa var ju någon form av kloner eller något liknande i Titans. Programmerade men inte riktigt på det sättet. Inte riktigt ens hundra på vad de var i Titans TV serien. Men jag gillade dem också.

Titans är ju producerad av DC Comics/Warner Brothers men i "samarbete" med Netflix (I USA visas det inte på Netflix utan på DCs egen DCUniverse streaming kanal) och man märker att de strukturerat och omstrukturerat den där första säsongen. Eftersom avsnitt 11 som var sista avsnittet för säsongen uppenbarligen inte var riktiga finalen. Tyckte inte det var mängden avsnitt alls, utan strukturen på avsnitten som var problemet. Får se med säsong 2 om de lärt sig, jag tvivlar , eftersom de introducerar typ hela deras version av DCs universum och de lär ha enbart några avsnitt fler i säsong 2 än 1.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av Agentum »

Tonårsgänget var suveränt jag var i en bra ålder, den är nämnda New Teen Titans av Wilfman ochh Perez, storsäljare som sägs räddat DC från att sälja ut sig då de hade en dålig tid där.

Även den här versionen bygger ju på den i grunden många av karraktärerna ör samma och fanns inte före, ich sen sidekucks.
Johns har ju sagt att utan "Tonårsgänget" ingen Teen Titans skriven av honom, och i förlängningen nu Titans då ju inte alla är tonåringar här.

Tonårsgänget liksom Daredevil gjorde enormt intryck på mig, att serier kunde vara så, det var ju mycket gammalt i tex Gigant inte sällan 10 år gamnalt.

Trist att mycket aldrig avslutades, men de försökte verklugen kan man se idag när man rotar i gamla serielådor på marknader.

När man blev äldre fick man försöka få tag i de Amerikanska, Tonårsgänget slutar i en story bara tex.

Tv serien bygger inte på nåt DC ger ut nu riktigt, utan ör en variant DC tv serierna har ofta sådanna, ibland lyckat ibland bedrlvligt dåligt.
En sak jag märker som inte ör unikt för just de hör TV seruerna är låg budget första säsongen, de liksom kastar ut en massa och ser vad som fastnar.
Vissa tycks dock beskyddas av någon och man önskar de lades ner och andra fick pengarna.
Gotham var en sån tex.

Trist man undrrar om piloter inte används längre.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av spindelmannenelektra »

super85 skrev:"Nuclear Family" var skurkar i Outsiders tidningen för länge sen. Då var de mer androider, dessa var ju någon form av kloner eller något liknande i Titans. Programmerade men inte riktigt på det sättet. Inte riktigt ens hundra på vad de var i Titans TV serien. Men jag gillade dem också.

Titans är ju producerad av DC Comics/Warner Brothers men i "samarbete" med Netflix (I USA visas det inte på Netflix utan på DCs egen DCUniverse streaming kanal) och man märker att de strukturerat och omstrukturerat den där första säsongen. Eftersom avsnitt 11 som var sista avsnittet för säsongen uppenbarligen inte var riktiga finalen. Tyckte inte det var mängden avsnitt alls, utan strukturen på avsnitten som var problemet. Får se med säsong 2 om de lärt sig, jag tvivlar , eftersom de introducerar typ hela deras version av DCs universum och de lär ha enbart några avsnitt fler i säsong 2 än 1.


Jag hade gärna fått tag på tonårsgänget den svenska varianten. Jag älskade dem som barn. Var det Gigant som du säger Agentum? I vilka nummer dyker "Nuclear Family" upp super85 har du koll, eller någon annan som vet? De skulle jag gärna läsa igen. Jag tycker det var perfekt klockrena i Tv serien, riktigt kusliga sånt tyckte jag om och mina töser med. [:)] Ja vi får se hur Titans säsong 2 blir, jag är lite skeptisk men hoppas de är bra.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av spindelmannenelektra »

Agentum skrev:Tonårsgänget var suveränt jag var i en bra ålder, den är nämnda New Teen Titans av Wilfman ochh Perez, storsäljare som sägs räddat DC från att sälja ut sig då de hade en dålig tid där.

Även den här versionen bygger ju på den i grunden många av karraktärerna ör samma och fanns inte före, ich sen sidekucks.
Johns har ju sagt att utan "Tonårsgänget" ingen Teen Titans skriven av honom, och i förlängningen nu Titans då ju inte alla är tonåringar här.

Tonårsgänget liksom Daredevil gjorde enormt intryck på mig, att serier kunde vara så, det var ju mycket gammalt i tex Gigant inte sällan 10 år gamnalt.

Trist att mycket aldrig avslutades, men de försökte verklugen kan man se idag när man rotar i gamla serielådor på marknader.

När man blev äldre fick man försöka få tag i de Amerikanska, Tonårsgänget slutar i en story bara tex.

Tv serien bygger inte på nåt DC ger ut nu riktigt, utan ör en variant DC tv serierna har ofta sådanna, ibland lyckat ibland bedrlvligt dåligt.
En sak jag märker som inte ör unikt för just de hör TV seruerna är låg budget första säsongen, de liksom kastar ut en massa och ser vad som fastnar.
Vissa tycks dock beskyddas av någon och man önskar de lades ner och andra fick pengarna.
Gotham var en sån tex.

Trist man undrrar om piloter inte används längre.


Ja tonårsgänget har jag fina minnen av från barn, tyckte de var hur bra som helst av det jag kommer ihåg. Har du läst om dem på sistone Agentum? Frågan är om man tycker om den nu med, kanske.. Tv serien diggar jag än så länge men som sagt ibland blir det för många avsnitt.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Trist man undrrar om piloter inte används längre.

Agentum

Jodå, det görs tonvis med pilotavsnitt varje år som aldrig blir något av. T ex bara några år innan Zack Snyder castade Gal Gadot som Wonder Woman i "Batman V Superman" och typ 3 år innan hon fick sin egen solofilm så producerades ett pilotavsnitt av Wonder Woman med och av helt andra producenter och skådespelerskor. Det var komplett skit och jag är nöjd att det aldrig blev en TV serie.

Sen handlar TV serier i den här genren precis lika mycket om att tjäna pengar som superhjälte-filmer. I vissa fall så säljs de med en "series order" . I Gothams fall så sålde Warner Brothers/DC licensen till TV kanalen Fox. Och för väldigt stora pengar. Det är därför varenda karaktär från Batmans värld dök upp i den TV serien fast Bruce Wayne var en liten pojke. Den kostade så mycket man liksom var tvungen att utnyttja licensen fullt ut. Tror DC t om lovade "ensamrätt" för FOX att använda Batman delen av DC på TV så länge serien gick.

Tv serien diggar jag än så länge men som sagt ibland blir det för många avsnitt

Spindelmannenelektra

Jag håller med, dock så är ju Titans Säsong 1 bara 11 avsnitt. Vanliga Netflix serier brukar ju vara typ 13. Och grejer som "Agents of S.H.I.E.L.D" och "Flash" typ 20-22 avsnitt.

När det gäller serietidningarna så efter Wolfman/Perez grejerna så är Geoff Johns run helt ok. Jag gnäller lite på Johns. Mest för att jag tycker att han är överskattad bland DC fans. Men hans Teen Titans var inte dålig. Fint tecknat också. Nuvarande har jag inte mycket erfarenhet av.
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av spindelmannenelektra »

super85 skrev:
Tv serien diggar jag än så länge men som sagt ibland blir det för många avsnitt

Spindelmannenelektra

Jag håller med, dock så är ju Titans Säsong 1 bara 11 avsnitt. Vanliga Netflix serier brukar ju vara typ 13. Och grejer som "Agents of S.H.I.E.L.D" och "Flash" typ 20-22 avsnitt.



Sant. Jag inte sett Agents of Shield än men har de första 5 säsongerna hemma. Är de bra? Det måste väl vara ok eftersom de gjort så många avnsitt..men det är väl lågbudget eller..? Det blir som sagt kul med Titans andra säsong.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Agents of S.H.I.E.L.D är en lite märklig kvarleva från tiden Joss Whedon var delaktig i Marvels (film) Universum. De första säsongerna refererar till grejer som hände i Marvels filmer. Och de hade t om cameos från vissa filmkaraktärer. Den är Ok för vad det är. Sen gjorde Marvel nästan en "DC grej" , att man distansierade TV serierna från filmerna.

De sista säsongerna (som jag inte tittat på än) har inte längre någon koppling till filmerna.

Japp, kul med mer Titans. En kul grej som jag inte tänkt på är att "Titans" loggan är väldigt lik gamla klassiska " New Teen Titans" loggan från serietidningarna.

* Missade att du skrev 5 säsonger av Shield. Läste 5 avsnitt ;) .
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av spindelmannenelektra »

super85 skrev:Agents of S.H.I.E.L.D är en lite märklig kvarleva från tiden Joss Whedon var delaktig i Marvels (film) Universum. De första säsongerna refererar till grejer som hände i Marvels filmer. Och de hade t om cameos från vissa filmkaraktärer. Den är Ok för vad det är. Sen gjorde Marvel nästan en "DC grej" , att man distansierade TV serierna från filmerna.

De sista säsongerna (som jag inte tittat på än) har inte längre någon koppling till filmerna.

Japp, kul med mer Titans. En kul grej som jag inte tänkt på är att "Titans" loggan är väldigt lik gamla klassiska " New Teen Titans" loggan från serietidningarna.

* Missade att du skrev 5 säsonger av Shield. Läste 5 avsnitt ;) .


Tack för info kul. Jag måste titta på Agents of Shield med. Det är så mycket man vill titta på och läsa. Jag har Iron Fist, Luke Cage hemma med och Legion säsong 1 och 2. Har du sett dem med? Är de bra? Men det är OT. Titans fina grejer skall nog kolla nu.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Diskussioner brukar ju gå från ett ämne till ett annat :).

Tror inte det gör något om man blandar lite. Man kan ju återknyta till original ämnet alltid.

Tycker båda av Luke Cake säsongerna börjar bra, men tappar sen. Lite det.där som du så om mängder av avsnitt.

Legion har jag bara sett första säsongen och den gillade jag starkt.
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av spindelmannenelektra »

super85 skrev:Diskussioner brukar ju gå från ett ämne till ett annat :).

Tror inte det gör något om man blandar lite. Man kan ju återknyta till original ämnet alltid.

Tycker båda av Luke Cake säsongerna börjar bra, men tappar sen. Lite det.där som du så om mängder av avsnitt.

Legion har jag bara sett första säsongen och den gillade jag starkt.


Sant. Jag har säsong 1 hemma av Luke Cage men har endast sett 1 avsnitt, får nog titta på resten snart. Jag får väl titta på Netflix, lika bra att inte öppna dvdskivan. Jag hoppas säsong 2 kommer ut på dvd snart. Jag samlar på vhs och dvd i Marvelväg, har det mesta i både animerat och live shows. Det är sjukt kul att samla tycker jag. Men det blir dyrt, väldigt tur jag inte börjat samla på DC också då hade man blivit luspank. Till och med vhs är ju dyra nu. Deadpool kom ju ut på vhs, den har jag inte haft råd med än kostar ju typ över 1000kr ibland. Jag köpte Spider-Man Nicholas Hammond filmerna, var rätt dyra. Men nu har jag allihopa, gott. Kanske inte alla olika varianter men alla filmer i alla fall. Man kan ju inte börja samla på olika Spidey och Marvel från olika länder då blir man ju tokig hehehe.

Ja många Netflix shower har för många avsnitt som sagt. Jag fick just hem The Punisher 1 och 2 dvd, oväntat svåra att få tag på jobbigt. Jag köpte dem rätt billigt 2ggr på ebay från China men blev lurad båda gångerna. Min erfarenhet av att handla från China har varit bra innan dessa svinen. Nu skiter jag att handla från China "bastards". Till slut fick jag tag på Punisher dvdskivorna från Amazon, rätt dyrt f-n också. Man borde vänta ut dem de blir ju ofta billigare och billigare. Samlar du med på filmer super85? Legion har jag 1:an och 2:an hemma. (2:an dyr f-n). Fast jag har inte kikat på dem än, mycket kvar att titta på. Jag har hört de är riktigt bra och skruvade? Han är riktig schizofren va? Förresten såg jag att Jessica Jones 3 dvd såldes av en snubbe i China. Nej det går jag inte på, 2:an har ju inte ens kommit ut än. Hehehhe de försöker verkligen lura en på pengar, men jag skall inte blir lurad igen.

För att återgå till ämnet. Kanske köper Titans säsongerna med bara för att de är bra. (Jag tror 2:an blir bra med.) Jag har lite DC filmer hemma i alla fall. Ibland hittar man ju fynd då måste man ju bara slå till även om det är DC och inte Marvel hehehe. Defenders fick jag också just hem, den var dyr den med [:I] Men jag har hört den skall vara kass, har du sett den med? Jag har sett alla Marvelfilmerna men ligger långt efter med Tv-serierna.

Hon den där rödhåriga tjejen i Titans, skulle inte hennes dräkt bli bättre i 2:an? Jag hörde något rykte om det hehehe. Är inte några av dem lite unga eller vad tycker du? De kanske är väldigt unga i serierna med? De heter ju Titans (Tonåringar typ). Kanske logiskt att de är unga? Vad tycker du om Titans Go då? Jag tycker den är helt ok för att vara för barn. Klart ibland är den lite läskig för riktigt unga barn. Men jag vet inte vilken åldersgräns den har, känns som de flesta avsnitt passar för femåringar och uppåt.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av Agentum »

Titans är namnet för att de är i blandade åldrar, så de strök Teen som serien hette då var alla tonåringar, tex sidekicks som hade börjat bli tråkiga att ha med, och så la man in en supersnygg brud dvs Starfire overande om allt från rymden, allas dröm och Raven är den som får hop dem hon är väldigt mycket mer mystisk som du kanske mins i serien med huvan och just korpfiguren hon kan bli, hon lurar ju tom in folk i gruppen.
Och så tg man Beast Boy från gamla Doom Patrol och npgra till, undercover eller inte.

Teen Titans gjordes senare av Johns som själv säger att utan Wolfman och Perez variant hade hans heller inte funnits, tyvärr har jag inte läst denna.

Så i tv serien vad jag förstår fanns dessa aldrig utan Robin som aldrig bytt till Nightwing hade en teen titans med Hawk & Dove tidigare, nu ör han som synes less på Batman och så börjar det ju.

Och ja Starfire i v serien skulle och måste stylas om, trist det där, man kan presentera vissa sim de nästan klev ur serietidningen men en huvudperson missar man helt.

Hawk & Dove är mycket lika version två i DCU, första var två bröder som namnen berättar hade helt olika syn på hur man bekämpar brottslingar, Hawk mao militärisk och våldsam, Dove fredlig och med en slags självförsvarstil, Ditko är upphovsman inte förvånande kanske, svart eller vitt, rätt eller fel VÄLJ!

Doom Patrol även görs väldigt bra, originalversionen före Morrisons, därför har jag och super85 diskuterat det här, den här utbytbara mördarfamiljen mindes jag inte men super85 säger att det är mycket likt.

Vi förstår att hon aldrig kan bli DCUs Starfire som har orange hud och gröna pupillösa ögon tex och ett enormt hår och som flyger mm, det är inte det vi söker utan att de la lite tid på det, peruken ser fånig ut och som sagt exakt samma kläder som får känslan att hon gjorde sina filmningar samma dag och de glömde att lite mer tid går [:o)]

Jag sätter en femma på att jag inte kmmer gilla Deathstroke, dvs killen mitt i plancshen för säsong två.

Ett äga är fan inte för mycket att begära, och Deadpool är en kopia av honom utom att han är bindgalen egentligen tex, så det kan inte vara svårt att få det att se rätt ut, men vi får se, han är ju hyrmördare, men med ett eget veto, dvs han har funkat att haft en egen blaska några ggr, Batman verkar dock vara ett mål han gärna tar gratis.
9mm, i'm never further away than that.
Skriv svar