Blade The Series 1-13

Diskussioner om animerad film och spelfilm.
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint

Blade The Series 1-13

Inläggav spindelmannenelektra » fre 27 feb 2009, 22:24

Har just kollat på Blade The Series Episod 1-13. Den är från 18 år. Har inte sett någon såhär "vuxen" marvelfilm förut. Den är betydligt bättre än Bladefilmerna. Det är inte så mycket effekter och så men den fungerar för mig. Allt spionage och sånt är rätt intressant. Vad tycker ni om den?
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".

Användarvisningsbild
hyperion83
Very Good
Kontakt:

Inläggav hyperion83 » lör 28 feb 2009, 14:44

När jag såg den på 6:an på TV så tyckte jag den var bättre än vad jag hade förväntat mig. Klart lyckad serie som jag tyckte verkligen förtjänade en fortsättning. Men så blev det inte, den förklaring jag har hört vad att serien lades ner eftersom produktionsbolaget hade för dåligt med pengar.
http://www.shazam.se

Användarvisningsbild
spacemonkey
Fine

Inläggav spacemonkey » lör 28 feb 2009, 15:11

Tyckte också serien var helt ok. Kanske försvann fokuset lite från Blade till förmån för Kristas förehavanden en bit in i seriens. Vill minnas att jag läste någonsatans att det var en väldigt dyr produktion vilket bidrog till att den inte fick någon fortsättning.
Like a monkey, ready to be shot into space. Space monkey! Ready to sacrifice himself for the greater good. - Taylor Durden

Köper:
- Marvel Premiere Classics vol 2-5 HC
- Uncanny X-Men #200-213, 337-345, 354-385, 442-511

Återgå till "Film, TV och bio"