bullyland.se

Diskussioner om leksaker och nostalgia.
Användarvisningsbild
bas03
Fine
Inlägg: 486
Blev medlem: fre 03 okt 2008, 00:33
Ort: Sverige

bullyland.se

Inlägg av bas03 »

http://www.bullyland.se Jag hittade denna länk i någon av trådarna. Vilket bra initiativ från deras sida. Jag tycker figurerna är jättefina dock godkänner inte ekonomin att köpa figurer för 50kr/st när man skulle vilja ha alla i så fall. [;)]

Funderar även på en sak.. tex Pettson & Finuds på den där sidan är det nygjorda figurer efter de äldre modellerna?
Användarvisningsbild
burnout
Mint
Inlägg: 7258
Blev medlem: tis 27 sep 2005, 12:03

Inlägg av burnout »

[quote]Ursprungligen postat av bas03

Jag tycker figurerna är jättefina dock godkänner inte ekonomin att köpa figurer för 50kr/st när man skulle vilja ha alla i så fall. [;)]

Funderar även på en sak.. tex Pettson & Finuds på den där sidan är det nygjorda figurer efter de äldre modellerna?
[/quote]

50:-/st är inget opris tycker jag, ska man ta dom från Tyskland/Belgien så hamnar du där omkring med (om du vill ha dom nya) annars är det att jaga dom beg. och har du otur så kan dom bli dyrare.
Pettson/Findus är nog dom från 2001.
Användarvisningsbild
bas03
Fine
Inlägg: 486
Blev medlem: fre 03 okt 2008, 00:33
Ort: Sverige

Inlägg av bas03 »

jag kritiserade inte prissättningen, dom måste såklart ta pris som täcker utgifter och ger lite vinst. Det var mer kritik mot mig själv som inte kan välja några utan vill ha alla [:D]

Synd att jag inte hade fått upp ögonen för figursamlande när jag var i Rom för något år sen (det stod på sidan att dom hade köpt hem figurer därifrån som gjorde att dom startade verksamheten.)
Användarvisningsbild
Robrocker
Very Fine
Inlägg: 1440
Blev medlem: tis 06 dec 2005, 23:47
Ort: Sverige

Inlägg av Robrocker »

Jag tyckte det var ett dåligt utbud av figurer på bullylaand.se
With great powers comes great responsibility.
Skriv svar