Madplastic - Ny Svensk webbutik

Annonsmarknad för företagare och/eller säljare som inte går att betrakta som hobbysäljare.
madplastic
Fair
Inlägg: 2
Blev medlem: lör 21 jan 2012, 14:51
Kontakt:

Madplastic - Ny Svensk webbutik

Inlägg av madplastic »

Jag vill tipsa alla om att vi öppnat en ny svensk webshop för art toys / deisgner toys / vinylfigurer / samlarfigurer.
Surfa in på http://www.madplastic.se och kolla in vad vi har.
Självklart har vi seriefavoriter som The Simpsons, Family Guy och Soutpark i samlarutgåvor men även många riktigt coola design figurer av kända illustartörer och serietecknare. Vad sägs om Frank Kozik som gjort mycket i tidningen M.A.D eller Carl Jones som illustrerat serien The Bondocks.
madplastic
Fair
Inlägg: 2
Blev medlem: lör 21 jan 2012, 14:51
Kontakt:

Re: Madplastic - Ny Svensk webbutik

Inlägg av madplastic »

Om någon har tankar eller synpunkter på figurer ni skulle vilja se i butiken så tveka inte att komma in med ett förslag!
Användarvisningsbild
Labrador Road 26
Gem Mint
Inlägg: 12270
Blev medlem: tis 13 dec 2005, 05:53
Ort: Stockholm

Re: Madplastic - Ny Svensk webbutik

Inlägg av Labrador Road 26 »

madplastic skrev:Om någon har tankar eller synpunkter på figurer ni skulle vilja se i butiken så tveka inte att komma in med ett förslag!

Slår som vanligt ett slag för figurerna från Marvel Legends (Hasbro, inte att förväxla med Marvel Universe) och DC Direct, även om de är väldigt knepiga att ta in så borde det gå i och med att de engelska butikerna lyckas.

Det är de ledade action figurerna jag menar alltså, inte oledade. Även Plastoy har en del serierelaterade som inte brukar synas i Sverige som nog kan vara intressanta för en del.
With great collections comes great responsibility.
larsa66 till mig: Ibland tror jag att du skulle bli en bra seriefigur med dina starka åsikter och kommentarer.
E Dahlén: Mycket klokt - så sant! (Lägger till Sallander i raden av epokgörande filosofer)
Skriv svar