Inloggning fungerar ej efter byte av e-post

Frågor om funktioner och/eller felrapporter postas här.
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Användarvisningsbild
Grumme
Very Fine
Inlägg: 1910
Blev medlem: mån 30 jul 2007, 00:53
Ort: Örbyhus
Kontakt:

Inloggning fungerar ej efter byte av e-post

Inlägg av Grumme »

Jag skriver här för en annan medlems räkning. Han har bytt e-postadress, och efter det så kan han inte längre logga in på Serieforum.
Han har två gånger kontaktat er för att få problemet löst, och även jag har gjort detsamma en gång för hans räkning, men ingen av oss har fått något svar.
Hur ska han bära sig åt för att komma åt sitt konto igen? [:I]
https://www.flashback.org/ - När du vill veta det som mainstream-media inte vill berätta.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Inloggning fungerar ej efter byte av e-post

Inlägg av Wakuran »

Jo, systemet fungerar dåligt. Forumet skickar inte ut bekräftelsemail som det ska göra, och det går väl inte heller riktigt att maila administrationen via forumet. Det går att kontakta de andra moderatorerna via Facebook.

Annars kan han skicka ett privat mail till hakan punkt storsaeter at gmail punkt com så kan jag kolla upp det.
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Inloggning fungerar ej efter byte av e-post

Inlägg av Agentum »

kan verkligen man få tillbaka ett lösenord man glömt bort? det är väl krypterat även för dig?

Eller är det bara för att han inte har samma email han inte kan logga in?
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
Grumme
Very Fine
Inlägg: 1910
Blev medlem: mån 30 jul 2007, 00:53
Ort: Örbyhus
Kontakt:

Re: Inloggning fungerar ej efter byte av e-post

Inlägg av Grumme »

Agentum skrev:kan verkligen man få tillbaka ett lösenord man glömt bort? det är väl krypterat även för dig?

Eller är det bara för att han inte har samma email han inte kan logga in?


Vet inte hur det ligger till med det, men medlemmen i fråga har nu fått kontakt med rätt person på forumet, och problemet är löst. [:)]
https://www.flashback.org/ - När du vill veta det som mainstream-media inte vill berätta.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Inloggning fungerar ej efter byte av e-post

Inlägg av Wakuran »

Jag kunde aktivera medlemmen direkt, så att han kunde logga in med sitt gamla lösenord igen som vanligt.

/Admin
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Skriv svar