Radering av inlägg

Frågor om funktioner och/eller felrapporter postas här.
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Radering av inlägg

Inlägg av Agentum »

Jo där påminde du om det som drabbas, just sälj eller sökeslistorna, men som du skriver ingen har iaf blivit missförstådd för att de postat ett nytt inlägg med uppdateringar.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: Radering av inlägg

Inlägg av spindelmannenelektra »

Hur raderar jag ett inlägg? Råkade citera mig själv skulle bara ändra i inlägget.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Radering av inlägg

Inlägg av Agentum »

Det går inte, men om du inom en viss tid vill ändra unlägget kan du bara sudda texten tex.

Det där infördes i en bråkig period när vissa som förr lämnat svar i trådar fick egoutbrott efter nåt tjafs och raderade allt de skrivit och då förstörde kunskapsbanken här.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: Radering av inlägg

Inlägg av spindelmannenelektra »

Agentum skrev:Det går inte, men om du inom en viss tid vill ändra unlägget kan du bara sudda texten tex.

Det där infördes i en bråkig period när vissa som förr lämnat svar i trådar fick egoutbrott efter nåt tjafs och raderade allt de skrivit och då förstörde kunskapsbanken här.


Tack för svar. Det är nog bra att man inte kan radera själv. Får vara lite noggrannare innan jag publicerar något.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: Radering av inlägg

Inlägg av spindelmannenelektra »

Går det att radera inlägg? Råkade skriva dubbelinlägg på marveltråden just nu. Ta gärna bort det som blev fel. Det blev felciterat.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Radering av inlägg

Inlägg av Wakuran »

spindelmannenelektra skrev:Går det att radera inlägg? Råkade skriva dubbelinlägg på marveltråden just nu. Ta gärna bort det som blev fel. Det blev felciterat.

Jo, och igår tror jag det blev sex-sju inlägg i farten, men jag tog bort de som såg ut att säga samma sak.

Just nu går det inte att radera inlägg för vanliga användare, tror jag, efter att de togs bort konsekvent av en användare i pågående diskussioner...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: Radering av inlägg

Inlägg av spindelmannenelektra »

Tack
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Skriv svar