Min beställning behandlas fortfarande, så jag hoppas verkligen att den går igenom.
![Njae [B)]](./images/smilies/icon_smile_blackeye.gif)
Jag får citera Mikael Sols tidigare inlägg - det var visst inte helt enkelt att lägga över försäljningen på ett nytt säljbolag, men det löser sig.mikaelsol skrev:Vi provar ett nytt säljbolag så det är lite barnsjukdomar.
Den går i alla fall att köpa via vår egna kampanjsajt http://kampanj.dintidning.se/sandman
Mithroth skrev:Hur gick det med det här? Ni andra som beställde, dök det upp någon bok hos er? Är den slut eller är den inte släppt från förlaget än? Den är bortplockad från alla sidor nu igen iaf.
Grumme skrev:Min order står fortfarande som "Inte levererad", men ännu inte cancellerad. Hoppet lever m.a.o.
Jag vet inte om det spelar någon som helst roll, men i och med att jag valde direktbetalning och därmed redan har betalt böckerna, så kanske jag får förtur mot de som valt faktura?
larsa66 skrev:Grumme skrev:Min order står fortfarande som "Inte levererad", men ännu inte cancellerad. Hoppet lever m.a.o.
Jag vet inte om det spelar någon som helst roll, men i och med att jag valde direktbetalning och därmed redan har betalt böckerna, så kanske jag får förtur mot de som valt faktura?
Vilka var det du beställde från?
BoJustBo skrev:Även i länken som Mikael Sol postade så är ju boken 200kr billigare än den engelska versionen av samma.
BoJustBo skrev:Dock så skulle jag själv personligen aldrig beställa en bok från Egmont med tanke på alla skräckhistorier man hört.
Looding skrev:BoJustBo skrev:Dock så skulle jag själv personligen aldrig beställa en bok från Egmont med tanke på alla skräckhistorier man hört.
Prenumererade på DRSV och det var problem med en försändelse, som de löste, så jag har förtroende för hur de hanterar sina fel.
Det är lite som Posten. De får så jävla mycket skit, fast de är billiga, snabba och säkra. Av alla mina försändelser fram och tillbaka genom åren så är det två, eventuellt tre som kommit bort eller skadats så pass att det blivit problem. Du skickar ett paket och mottagaren har det en eller två dagar senare, för bara några tior. DET är en bra service.
BoJustBo skrev:Även i länken som Mikael Sol postade så är ju boken 200kr billigare än den engelska versionen av samma.
Agentum skrev:Det är iofs en modifierad sanning, den amerikanska är en Omnibus på 1040 sidor denna är 640 så det är inte samma bok.
http://www.amazon.co.uk/Sandman-Omnibus ... ds=Sandman
71 pund
Återgå till "Info från Seriebranschen"
Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster