Köp Plutonium i Stockholm!

Information, nyheter, på gång från små och stora serieförlag- saker som inte är rena kom-och-köp annonser.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Köp Plutonium i Stockholm!

Inlägg av Wakuran »

Vet inte om det här är rätt avdelning, men...

Och, ledsen att göra eventuella preppers besvikna, men det rör sig alltså om Per Myrhills antologifanzin med samma namn,

http://plutonium.tictail.com/product/pl ... -comics-12

Jag erbjöd mig att vara distributör av fanzinet för Stockholm Comic Con, men tyvärr hann inte fanzinen fram i tid. (Med tanke på mässans publik är det hur som helst ganska osäkert om de skulle ha sålt särskilt bra ändå...)

Nu har jag alltså två extra exemplar att sälja för presumtiva köpare i Stockholm. Det är samma pris som på hemsidan, men man slipper betala eventuell frakt (även om det iofs inte verkar vara någon extra fraktkostnad nationellt)...

Nå, om någon är intresserad av detta otroliga erbjudande, så skicka PM eller e-mail till hakan punkt storsaeter at gmail punkt com , så kan köparen ta med 200 kr i kontanter så vi kan avtala tid och sköta köpet på Serieteket eller någon annan offentlig plats i centrala Stockholm...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4396
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: Köp Plutonium i Stockholm!

Inlägg av RioGrande »

[8D] Eller nere på Plattan (& jag har även en kasse med andra utvalda KVALITETSPRODUKTER.....)
Skriv svar