burnout skrev:I Guldtryck med kanske?????
Det blir bara bättre och bättre!
Kanske samlarbilder i en liten förpackning på insidan av pärmen och en vidhäftad godispåse också?
Nej, för mig räcker det bra att det finns en inbunden variant med hårdpärm.
burnout skrev:I Guldtryck med kanske?????
Wakuran skrev:Jag får nog hålla med Burnout här. Jag tror aldrig det har funkat i Sverige att ge ut samma album i en vardags- och en lyxutgåva.
Ray skrev:lyssna inte på negativitetsklanen, för den lär dyka upp, dom är bara gröna av avund
APenny4YourThoughts skrev:Ray skrev:lyssna inte på negativitetsklanen, för den lär dyka upp, dom är bara gröna av avund
OT:
Är inte det här ungefär vad föräldrar säger till sina talanglösa barn i Idol för att de ska kunna sova gott på natten? (Lex Anna, Idol från 2006*)
Jag upplever att det har väldigt lite med avundsjuka att göra och mer ett krasst förhållningssätt till något som håller för låg kvalitet.
Det är rätt att våga satsa, men man ska också förstå när det inte längre är läge att satsa.
-----
* http://www.youtube.com/watch?v=Ls4r_KcYW8o
Labrador Road 26 skrev:OT.
Mediabruset översköljer de flesta på daglig basis så ska man synas och höras över det behöver man ha bra koll på marknadsföring.
Kolla på Olof G exempelvis, han fick airtime på både SVT och diverse reklamkanaler, plus tryckt media. Har även genererat en lång tråd på Flashback. Nu var det kanske inte fullt ut så bra saker som blev resultatet, men han gjorde ändå ett tydligt avtryck under några år, även om fokus låg mer på honom än produkterna. .