Jag kan tänka mig att bjussa på nån sida till, men jag vill inte lämna ut mer än 5-6 sidor max.
Isegrim skrev:Trevligt, bra tempo. Man känner att man vill läsa mer.
Hur lång är den totalt i antal sidor?
Peral skrev:Bra historia!
Wakuran skrev:Daniel Ahlgren har förresten också gjort en serie om sin prao. Jag kommer inte ihåg i vilket av hans album den finns nu, bara.
Peral skrev:Wakuran skrev:Daniel Ahlgren har förresten också gjort en serie om sin prao. Jag kommer inte ihåg i vilket av hans album den finns nu, bara.
(OT)Vad handlade det om och var hade han sin PRAO? (slut OT)
larsa66 skrev:bra Linus precis som Isegrim säger får man lust att läsa fortsättningen. Det är en fin stämning i serien, vardagsnära. Jag får lite flashbacks av "Kalles klätterträd" när jag läser det. Jag vet inte om du sett det barnprogrammet men stämningen är densamma.
Nyss sa du att du skulle ta det lugnt med serier och sen kommer du med en 40-sidors serie-novell. Du upphör aldrig med att förvåna
Wakuran skrev:Whooh-hooh! Vad har du använt för musik?
Linus S skrev:Glömde att skriva att jag gjorde en liten film om novellen, för skojs skull:
Hitta den här!
Wakuran skrev:Aahh, jag vet inte hur läget ligger för remixar. Din kompis antar jag är okej med det, men om du har otur skulle Daft Punks skivbolag kunna klaga... Nå, det är väl bara att ha den uppe tills någon klagar...
Ulrike Meinhof skrev:Ingen kommer någonsin klaga på det där, om det så vore... vilken låt som helst. Man gör bäst i att bara skita i vad man får och inte får när det gäller att lägga upp låtar och filmklipp på internet, för så länge man inte har en sida i storleksordningen svt.se är det värsta som kan hända att någon tvingar en att ta ner det, vilket är löjligt osannolikt ens det.
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst