Kalasrea på Bokus

Har du hört något nytt som du vill berätta om? Här är platsen att berätta om det.
Användarvisningsbild
MrKumquack
Fine
Inlägg: 387
Blev medlem: tis 08 mar 2016, 14:44

Kalasrea på Bokus

Inlägg av MrKumquack »

Bokus har nu en KALASREA I 20 DAGAR!. I katergorin Tecknade serier hittar jag 14 träffar, där bl.a. Rocky - samlade serier volym 2 säljs till ett överkomligt pris om 189 kronor.
http://www.bokus.com/cgi-bin/product_se ... subject=26
"Ridderligheten dog med mitt tålamod!"
- Knatte
Användarvisningsbild
BoJustBo
Moderator
Inlägg: 1444
Blev medlem: tor 30 jul 2015, 10:23

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av BoJustBo »

Tycker det till väldigt stor del är samma saker som varit på alla reor de senaste åren, fast mindre än t.ex. bokrean. Lite trist att rea titlarna när det gäller serier alltid är ungefär samma.
Mina serier
Mer skimrande än guld viewtopic.php?f=61&t=10853
De skrev fred med vårt blod viewtopic.php?f=61&t=10624
In I Dimman viewtopic.php?f=61&t=10725
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av Wakuran »

Till stor del är det väl samma populära titlar som kedjorna köpt in för många ex av från början...

Nu ska bokhandlarna dessutom, mer än förr, få centrala direktiv från högre ort, så det lokala utbudet i alla städer har blivit mer likartat, också.
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
trimble
Fine
Inlägg: 270
Blev medlem: lör 09 aug 2014, 15:58
Ort: Danderyd

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av trimble »

Såg att bokus har 10% rabatt med rabattkod på sitt utbud, gäller fram till 11/08-2019, rabattkod: SOMMAR19
Användarvisningsbild
Grumme
Very Fine
Inlägg: 1910
Blev medlem: mån 30 jul 2007, 00:53
Ort: Örbyhus
Kontakt:

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av Grumme »

trimble skrev:Såg att bokus har 10% rabatt med rabattkod på sitt utbud, gäller fram till 11/08-2019, rabattkod: SOMMAR19


Tack för tips! Det blev bl.a. en förhandsbeställning av den illustrerade utgåvan av "Harry Potter och den flammande bägaren". [:)]
https://www.flashback.org/ - När du vill veta det som mainstream-media inte vill berätta.
Användarvisningsbild
MrKumquack
Fine
Inlägg: 387
Blev medlem: tis 08 mar 2016, 14:44

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av MrKumquack »

Inte Kalasrea, men likväl 10% rabatt hos Bokus med rabattkod BOKMÄSSAN2020. (För trött och lat för att skapa en ny tråd enkom för detta...)
Gäller t.o.m. söndagen 27 september!
"Ridderligheten dog med mitt tålamod!"
- Knatte
trimble
Fine
Inlägg: 270
Blev medlem: lör 09 aug 2014, 15:58
Ort: Danderyd

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av trimble »

10 % rabatt på allt hos Bokus mellan 25-27 augusti med rabattkod "SENSOMMAR"
Användarvisningsbild
MrKumquack
Fine
Inlägg: 387
Blev medlem: tis 08 mar 2016, 14:44

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av MrKumquack »

trimble skrev:10 % rabatt på allt hos Bokus mellan 25-27 augusti med rabattkod "SENSOMMAR"

Tusen tack för tipset!! Kunde inte låta bli att ta hem Atlas & Axis som Germund har flaggat för i Egmont Comics – Utgivning tråden. Ska bli spännande att läsa, och se om jag blir lika förtjust.
"Ridderligheten dog med mitt tålamod!"
- Knatte
Användarvisningsbild
Grumme
Very Fine
Inlägg: 1910
Blev medlem: mån 30 jul 2007, 00:53
Ort: Örbyhus
Kontakt:

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av Grumme »

MrKumquack skrev:
trimble skrev:10 % rabatt på allt hos Bokus mellan 25-27 augusti med rabattkod "SENSOMMAR"

Tusen tack för tipset!! Kunde inte låta bli att ta hem Atlas & Axis som Germund har flaggat för i Egmont Comics – Utgivning tråden. Ska bli spännande att läsa, och se om jag blir lika förtjust.


Den blev jag också nyfiken på efter Germunds lovord.
Det kanske blir en beställning nu i helgen. [8]
https://www.flashback.org/ - När du vill veta det som mainstream-media inte vill berätta.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av Agentum »

Det var då iaf mer i början på året.

Tom jag köpte då.
9mm, i'm never further away than that.
trimble
Fine
Inlägg: 270
Blev medlem: lör 09 aug 2014, 15:58
Ort: Danderyd

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av trimble »

Såg att dom hade förlängt tiden till sönd, 29/08.
trimble
Fine
Inlägg: 270
Blev medlem: lör 09 aug 2014, 15:58
Ort: Danderyd

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av trimble »

10 % rabatt på allt hos Bokus erbjudandet gäller t.o.m. 26/9 2021, rabattkod: BOKFEST
trimble
Fine
Inlägg: 270
Blev medlem: lör 09 aug 2014, 15:58
Ort: Danderyd

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av trimble »

Bokus ger 15% rabatt nu under Blackfriday vid köp över 299:- med rabattkod: BLACK15.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av Wakuran »

trimble skrev:Bokus ger 15% rabatt nu under Blackfriday vid köp över 299:- med rabattkod: BLACK15.

Når man inte upp till 299:-, så kan man ändå få 10% med rabattkod: BLACK10.
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
trimble
Fine
Inlägg: 270
Blev medlem: lör 09 aug 2014, 15:58
Ort: Danderyd

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av trimble »

Bokus har förbokningsrea inför Bokrean 2023, det finns mycket seriealbum att välja på.
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4091
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av Rufus »

trimble skrev:
lör 04 feb 2023, 10:39
Bokus har förbokningsrea inför Bokrean 2023, det finns mycket seriealbum att välja på.
Det var väl förra året som de hade rea med en viss % rabatt på hela sortimentet? Inget sånt i år då alltså?
GuestOnQuest
Fine
Inlägg: 379
Blev medlem: fre 23 sep 2011, 12:08

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av GuestOnQuest »

trimble skrev:
lör 04 feb 2023, 10:39
Bokus har förbokningsrea inför Bokrean 2023, det finns mycket seriealbum att välja på.
Finns 124 serieböcker att välja på hos Bokus, 2023.
https://www.bokus.com/cgi-bin/product_search.cgi?campaign_tags=BOKREAN&search_word_small=&subject=26

Albumet Robny av Joan Boix tar priset. Har kostat 249:- men går för 19:- nu.
https://www.bokus.com/bok/9789188131102/robny-vagabonden/
Jag har skakat hand med Stan Sakai.
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av RioGrande »

Robny (som även jag köpte på en rea, för några år sedan) är bra. Egentligen intressantare än Boix Fantomenjobb.
Användarvisningsbild
MrKumquack
Fine
Inlägg: 387
Blev medlem: tis 08 mar 2016, 14:44

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av MrKumquack »

Bokus har just nu en lagerrensning med nedsatta priser, dock inte fler än sex stycken objekt i kategorin Tecknade serier. Bl.a. Buddy Longway Samlade äventyr 3, som jag hade köpt om jag inte hade skaffat den redan.
https://www.bokus.com/cgi-bin/product_search.cgi?campaign_tags=LAGERREA&lagerrea=lagerrea&search_word_small=&subject=26
"Ridderligheten dog med mitt tålamod!"
- Knatte
Användarvisningsbild
Erik S
Near Mint
Inlägg: 3482
Blev medlem: mån 05 feb 2007, 15:51
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Kalasrea på Bokus

Inlägg av Erik S »

MrKumquack skrev:
mån 08 maj 2023, 16:27
Bokus har just nu en lagerrensning med nedsatta priser, dock inte fler än sex stycken objekt i kategorin Tecknade serier. Bl.a. Buddy Longway Samlade äventyr 3, som jag hade köpt om jag inte hade skaffat den redan.
https://www.bokus.com/cgi-bin/product_search.cgi?campaign_tags=LAGERREA&lagerrea=lagerrea&search_word_small=&subject=26
Den där kampanjsidan är ju egentligen något de har uppe hela tiden på Bokus. Det kallas "Fyndhörnan" och fylls på då och då, så kan vara värt att kika in då och då. Även om de mycket riktigt har pushat lite extra för den i dag och skickade ut reklammejl om lagerrensning.
Huvudsakligen verkar kampanjsidan handla om titlar där de har fått returnerade bokexemplar som de vill bli av med. Men ibland är det nog andra källor till utförsäljning som dyker upp också. Jag vet inte hur det funkar.
I går hade de Bromanders nya fanzinseriesamling Mulen söndag för bara 10 kr av någon anledning, tokbilligt (annars brukar de flesta titlar på den sidan sättas ned med typ 60 procent). Ett fynd för den eller dem som högg den.
Skriv svar