ajöss

Har du hört något nytt som du vill berätta om? Här är platsen att berätta om det.
Användarvisningsbild
ingvarj
Good
Inlägg: 49
Blev medlem: ons 30 jan 2008, 21:06

ajöss

Inlägg av ingvarj »

Vill bara meddela att jag lämnar detta forum.
Bortsett från att forumet är väldigt trött - verkar vara en klubb för inbördes beundran - så har jag blivit personligt förolämpad utan svar på PM från Ellingen.
Dessutom har jag skickat in information till sidans seriekatalog, utan att få respons och lustigt nog så har man inte ens tagit in det jag skickade.
Vilket är lite förvånande.
Jag startade Seriehuset 1973, Sveriges första serieantikvariat, och har under åren sett det mesta i seriesamlarväg.
Det finns levande forum för serieintresserade på Facebook.
Det är inte det här.
Svara om nån vill - jag kommer inte att läsa det.
Användarvisningsbild
larsa66
Moderator
Inlägg: 2353
Blev medlem: ons 13 jun 2012, 20:50
Ort: Robertsfors
Kontakt:

Re: ajöss

Inlägg av larsa66 »

Tråkigt att höra, din kritik är inte nådig. Och tråkigt att du inte vill lyssna på dem du kritiserar.

Jag har också sett hur aktiviviteten på serieforum sjunkit den senaste tiden. När jag gick med här 2012 var det annorlunda. Det är sant med facebook. Många som var drivande i diskussioner då är idag drivande på facebook.

Jag väljer själv att stanna kvar för att diskussionerna, som ändå blommar upp ibland, blir djupare och mer seriösa här. Regeln att allt som skrivs här blir kvar, inget raderas oavsett vad medlemmarna tycker, tycker jag också är bra.

Ingen blockeras eller kastas ut här utan varningar. Sidor på facebook händer då och då att folk bara kastas ut utan förklaring eller motiv.

Ja, tack för den tid du tillbringade här och lycka till i framtiden.

Vi som är kvar kan väl använda den här tråden till att lägga förslag hur vi ska förbättra forumet och få det mer levande.
Användarvisningsbild
Looding
Mint
Inlägg: 5290
Blev medlem: lör 08 jan 2005, 12:34
Kontakt:

Re: ajöss

Inlägg av Looding »

ingvarj skrev:Dessutom har jag skickat in information till sidans seriekatalog, utan att få respons och lustigt nog så har man inte ens tagit in det jag skickade.
Vilket är lite förvånande.

Du säger att du inte kommer läsa svaren, vilket känns konstigt, men jag svarar ändå: vad för info har du skickat in till Seriekatalogen.se? Och hur? Har du mailat, har du skrivit här? Jag kan inte minnas att någon info har nått oss från dig nämligen.
Har du information som saknas eller behövs ändras i https://www.seriekatalogen.se så kontakta mig eller skicka ett mail till seriekatalogen.se[at]gmail.com
Skriv svar