Jag har mest skummat i den, och bara något/ra enstaka nummer. När jag försöker minnas den, så minns jag ärligt talat i princip ingenting, så den har inte lämnat några särskilt starka intryck, i alla fall.
Edit: Jag hittade en norsk recension, när jag googlade runt litet.
http://striper.nettavisen.no/?p=85"Ørn Bjørn og Jørn" och "Zofies Verden" (oftast) är ju serier, och jag antar att Børge Lunds "Kontorsmart" är någon sorts föregångare till "Lunsj", (Något av en norsk variant på "Dilbert" eller "The Office"), och det är ju även det en serie. Børge Lund var annars inbjuden gäst på OCX, och hade långa signeringsköer medan norrmän som gjorde avancerade serieromaner mest verkade sitta vid sina bord och vänta. Ett citat jag minns från intervjun -"En av de största händelserna i min karriär var när någon hade mailat mig en Lunsj-stripp utan att fatta att det var jag som var tecknaren."
"Ej renodlad" tror jag är den korrekta terminologin.
![Glimt [;)]](./images/smilies/icon_smile_wink.gif)
Edit: Lunch, inte Lunsj, tydligen. "Lunsj" är den vanligaste stavningen i Norge, men det är väl en gliring mot anglicistisk kontorslingo, eller något sånt...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.