Labrador Road 26 skrev:
Klickar man på beställa så får man inte upp ett formulär utan internt mailprogram (Typ Outlook eller liknande) behövs, vilket inte alla har installerat av olika skäl. Mailadressen går ju i och för sig att få fram så man kan skicka ett vanligt webbmail, men kanske hindrar de mindre datorkunniga från att lägga en beställning.
Planen är att det ska bli ett färdigt formulär där.
Vi har inte riktigt hunnit dit. Vi har inte velat släppa en icke fungerande sida, men det betyder inte att den ät helt klar.
Det kommer det förhoppningsvis inte bli på ett bra tag, för vi har ju tänkt fortsätta ge ut det. Och uppdatera efterhand som.
Och en av de planerade uppdateringarna är just ett formulär. Men vi har fler planer...
Hursomhelst så ändrade vi så att mailadressen står utskriven tills vidare, så den som inte har ett installerat mailprogram i alla fall kan kopiera adressen på ett enkelt sätt och klippa in det.
Labrador Road 26 skrev:
Verkligen trevligt med ett smakprov, men skulle nog helst se att det även fanns i standardformatet för digitala serier, alltså cbr/cbz-formatet.
Sant. Förvisso är det lite extra arbete för oss att göra PDF, men framförallt tänkte vi inte på det. Vi tog PDF:en vi skickade till tryck (eller... faktiskt inte. Det har gjorts någon ändring sedan dess.), kortade ner den och lade upp. Men det är klart att den ska finnas som CBR-format också. Fixat!
Labrador Road 26 skrev:
Aningen förvånande att skrivbordsunderläggen inte finns färdiga i 4:3 formatet.
Inte alls särskilt förvånande, faktiskt. Vi sitter med 16:9/16:10-skärmar. Så för oss var det mest naturligt att göra dem i det formatet.
Men vi kommer, när vi har tid, att komplettera med såväl fler skrivbordsbilder som andra format.
Labrador Road 26 skrev:
Motion Comic kallas av någon anledning för Comic Motion, som känns lite bakvänt, på flera ställen på sajten. Kanske inte är fel, men jag tycker det låter omkastat och lite besynnerligt i alla fall, så tänkte jag borde nämna det.
Ja. Tankemiss. Har varit inne i en stop motion-period för ett tag sedan och blandade helt enkelt ihop ordföljden därför.
Fixat.
Labrador Road 26 skrev:
Några små saker som jag lade märke till, inga märkvärdigheter och absolut inte menat som kritik utan det var bara saker som slog mig när jag kollade på sajten.
Konstruktiv kritik uppskattas. Mycket mer konstruktivt än så här blir det inte.
Så tack!
http://facebook.com/apartforlag.se