Köpes: Jules Verne magasinet/ Veckans äventyr 40-tal

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
Användarvisningsbild
Robrocker
Very Fine
Inlägg: 1440
Blev medlem: tis 06 dec 2005, 23:47
Ort: Sverige

Köpes: Jules Verne magasinet/ Veckans äventyr 40-tal

Inlägg av Robrocker »

Hej allihopa!
Nu söker jag dessa tidningar! Någon som har eller vet någon som kanske har?
Tack!

JULES VERNE MAGASINET
No.4 1940 containing Svarta kejsarinnan by John Russell Fearn
JULES VERNE VECKANS AVENTYR
No.1 1942 containing Mysteriet med de mördade vetenskapsmännen by Thornton Ayre
No.3 1944 containing Den magiska silverspiralen by Thornton Ayre
No.51 1945 containing Den svarta Oändligheten by Polton Cross
With great powers comes great responsibility.
Användarvisningsbild
Labrador Road 26
Gem Mint
Inlägg: 12270
Blev medlem: tis 13 dec 2005, 05:53
Ort: Stockholm

Re: Köpes: Jules Verne magasinet/ Veckans äventyr 40-tal

Inlägg av Labrador Road 26 »

Skulle du inte få napp här, så finns det ju den ökände säljaren, som säkert är lika ökänd i sf-kretsar som hos oss. Ingen jag egentligen rekommenderar men kanske har han just dessa. Se till att köpa på plats i så fall, så risken för blåsningar minskar.

Skön svengelska i beskrivningarna för övrigt.
With great collections comes great responsibility.
larsa66 till mig: Ibland tror jag att du skulle bli en bra seriefigur med dina starka åsikter och kommentarer.
E Dahlén: Mycket klokt - så sant! (Lägger till Sallander i raden av epokgörande filosofer)
Användarvisningsbild
Robrocker
Very Fine
Inlägg: 1440
Blev medlem: tis 06 dec 2005, 23:47
Ort: Sverige

Re: Köpes: Jules Verne magasinet/ Veckans äventyr 40-tal

Inlägg av Robrocker »

Labrador Road 26 skrev:Skulle du inte få napp här, så finns det ju den ökände säljaren, som säkert är lika ökänd i sf-kretsar som hos oss. Ingen jag egentligen rekommenderar men kanske har han just dessa. Se till att köpa på plats i så fall, så risken för blåsningar minskar.

Skön svengelska i beskrivningarna för övrigt.


Tack min vän! Ja, han var den första jag tog kontakt med, han har hjälpt mig flera gånger tidigare och alltid levererat, så även denna gång. Jag misstänkte att han skulle kunna ruva på några stycken. Nu försöker jag slänga ut mina tentakler lite överallt och det här forumet har ju hjälpt mig flera gånger tidigare. [:)]

Jo, svengelskan är för att dessa inte ska stanna i min ägo utan ska skickas vidare mot de brittiska öarna, en samlare där som vill ha dessa.
Senast redigerad av 1 Robrocker, redigerad totalt 0 gånger.
With great powers comes great responsibility.
Skriv svar