Tack!

Information om Serieforum.se. Här kan du även ge feedback på forumet, ställa frågor, testa funktioner m.m.
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Användarvisningsbild
APenny4YourThoughts
Near Mint
Inlägg: 3150
Blev medlem: tis 20 jul 2010, 09:07

Tack!

Inlägg av APenny4YourThoughts »

Helt orelaterat till nedanstående PM, skulle jag vilja tacka alla trevliga medlemmar för alla intressanta diskussioner under de här 3,5 åren.

/AP4YT

Admin: Avaktivera gärna kontot. Jag har ändrat e-postadressen för kontot till en temporär e-postadress som inte längre finns.

Labrador Road 26 skrev:Morsning.

Tänkte bara nämna att jag informerat Admin om att du är samma person som tidigare avstängda medlemmen bromolla, inte för att det gör mig något men de bör ju veta om det.

Inte heller menat som att hänga ut dig på något vis utan enbart FYI som man säger (eller rättare sagt For Their Information i det här fallet). För egen del hoppas jag du är kvar, även om du och jag inte tycker likadant särskilt ofta för det gör mig inget.

Tjenixen så länge.

/Alf - LR 26
Certifierad Skickgraderingsfascisthttp://www.nearmint.se
Grundutbildad Stavningspolishttp://www.skrivihop.nu
Användarvisningsbild
Labrador Road 26
Gem Mint
Inlägg: 12270
Blev medlem: tis 13 dec 2005, 05:53
Ort: Stockholm

Re: Tack!

Inlägg av Labrador Road 26 »

Tack själv, synd att du slutar om det nu är det du gör. Kanske menar du bara att gamla kontot kan tas bort.
With great collections comes great responsibility.
larsa66 till mig: Ibland tror jag att du skulle bli en bra seriefigur med dina starka åsikter och kommentarer.
E Dahlén: Mycket klokt - så sant! (Lägger till Sallander i raden av epokgörande filosofer)
Användarvisningsbild
larsa66
Moderator
Inlägg: 2353
Blev medlem: ons 13 jun 2012, 20:50
Ort: Robertsfors
Kontakt:

Re: Tack!

Inlägg av larsa66 »

Jag tycker också det är synd om du lämnar forumet. Det är inte så många som är med på många olika ämnen och håller diskussioner levande, många gånger också vänder på diskussioner och tillför nya infallsvinklar och får åtminstone mig att tänka i nya banor.

Vad krävs för att upphäva en avstängning?
Användarvisningsbild
Isegrim
Very Fine
Inlägg: 1648
Blev medlem: ons 14 nov 2007, 00:06
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Tack!

Inlägg av Isegrim »

En avstängning borde vara temporär. Vet inte riktigt hur man resonerar här och vet inget om bakgrunden. Tycker också att det är synd, men samtidigt ... om han inte känner sig välkommen så blir det så här. Det är ju inte direkt en skandal att vilja börja om på ny kula. Kan tycka att det hela är en ickehändelse (att börja om med en ny avatar).
/-/3/\/ •••———•••
WE ARE THE BORG. YOUR CULTURE WILL ADAPT TO SERVICE US.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Tack!

Inlägg av Wakuran »

Det står ju att beslutet är orelaterat... Han kanske har råkat hitta ett liv långt inne bland hyllorna, eller något...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
Isegrim
Very Fine
Inlägg: 1648
Blev medlem: ons 14 nov 2007, 00:06
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Tack!

Inlägg av Isegrim »

I och för sig...
/-/3/\/ •••———•••
WE ARE THE BORG. YOUR CULTURE WILL ADAPT TO SERVICE US.
Användarvisningsbild
Magnus
Near Mint
Inlägg: 3801
Blev medlem: tor 09 jun 2005, 19:26
Ort: Sverige

Re: Tack!

Inlägg av Magnus »

Heller fria än fälla kan jag tycka.
Jag kan inte minnas vem bromolla var.
Det måste varit för massor av år sedan.
Och Penny har väl sedan 2010 inte ens en varning, vad jag vet.
Simma lugnt!
Användarvisningsbild
Labrador Road 26
Gem Mint
Inlägg: 12270
Blev medlem: tis 13 dec 2005, 05:53
Ort: Stockholm

Re: Tack!

Inlägg av Labrador Road 26 »

Bromolla stängdes av 2009, ungefär ett år innan Penny blev medlem alltså. Penny fick ingen varning under min Adminperiod vad jag minns. Eftersom ingen från staben kommenterat detta antar jag att de inte avser att stänga av honom.
With great collections comes great responsibility.
larsa66 till mig: Ibland tror jag att du skulle bli en bra seriefigur med dina starka åsikter och kommentarer.
E Dahlén: Mycket klokt - så sant! (Lägger till Sallander i raden av epokgörande filosofer)
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4091
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Re: Tack!

Inlägg av Rufus »

Hellre fler än färre deltagare på Serieforum. Tråkigt varje gång vi blir färre.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Tack!

Inlägg av Agentum »

Fast, inte för att vara elak, men penny har blivit allt mer relaterat med offtopic än serier med åren, jag kan klart förstå att man väljer göra nåt annat när intresset svanlnar.

Lycka till Penny.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
jens-olof
Very Fine
Inlägg: 1727
Blev medlem: tor 28 sep 2006, 19:34
Ort: Norrköping
Kontakt:

Re: Tack!

Inlägg av jens-olof »

Tråkigt, uppskattade de ofta annorlunda infallsvinklarna!
Användarvisningsbild
Peral
Moderator
Inlägg: 5357
Blev medlem: fre 18 aug 2006, 01:34
Ort: Örebro

Re: Tack!

Inlägg av Peral »

Även om vi inte alltid tyckt lika så tycker jag A Penny har tillfört mycket till forumet, så du är mycket välkommen tillbaka om du skulle ändra dig.
Skriv svar