Bokmässan i Göteborg 24-27 september 2015

Lek- och tävlingstrådar m. m. samt evenemangsinfo av alla de slag hamnar här.
Användarvisningsbild
K-E Lindkvist
Near Mint
Inlägg: 2173
Blev medlem: sön 01 feb 2009, 20:22
Ort: Riverdale
Kontakt:

Re: Bokmässan i Göteborg 24-27 september 2015

Inlägg av K-E Lindkvist »

Looding skrev:Stort tack för årets bildreportage! Det känns alltid lite bättre när jag kikat igenom bilderna. Nästan som att ha varit där. En tröst helt enkelt!

Alltid trevligt att ens mödor uppskattas. När jag kurerat min förkylning (som kom som ett brev på posten efteråt) skall jag försöka hinna ladda upp lite mer bilder på flickr.com. Twitterbilderna härovan är bara en mindre mängd av alla jag knäppte.
"Allting kommer till den som kan vänta!"
- Alexander Lukas
Användarvisningsbild
burnout
Mint
Inlägg: 7258
Blev medlem: tis 27 sep 2005, 12:03

Re: Bokmässan i Göteborg 24-27 september 2015

Inlägg av burnout »

K-E Lindkvist skrev: Alltid trevligt att ens mödor uppskattas. Twitterbilderna härovan är bara en mindre mängd av alla jag knäppte.



Mycket trevlig med "live" bilder från mässan. Ang: Germund och Darnells möte, det kan inte ha varit om serieoriginal . Dom hade en dispyt om vem som var skäggigast och bäst musche. [:)]
Användarvisningsbild
K-E Lindkvist
Near Mint
Inlägg: 2173
Blev medlem: sön 01 feb 2009, 20:22
Ort: Riverdale
Kontakt:

Re: Bokmässan i Göteborg 24-27 september 2015

Inlägg av K-E Lindkvist »

burnout skrev:Ang: Germund och Darnells möte, det kan inte ha varit om serieoriginal . Dom hade en dispyt om vem som var skäggigast och bäst musche. [:)]

Jimmy Wallin tog en bra bild där man kan jämföra dem sida vid sida. (Hans skägg går inte av för hackor det heller.)
"Allting kommer till den som kan vänta!"
- Alexander Lukas
Användarvisningsbild
germund
Very Fine
Inlägg: 1332
Blev medlem: sön 27 aug 2006, 14:22

Re: Bokmässan i Göteborg 24-27 september 2015

Inlägg av germund »

burnout skrev:Ang: Germund och Darnells möte, det kan inte ha varit om serieoriginal . Dom hade en dispyt om vem som var skäggigast och bäst musche. [:)]
Ajdå, vi aspirerande alfahannar glömmer visst ibland att det finns andra människor omkring oss. (Hmmm, jag behöver nog inte ens skriva ut nån smiley här...)
mikaelsol
Fine
Inlägg: 389
Blev medlem: tor 21 apr 2011, 14:24

Re: Bokmässan i Göteborg 24-27 september 2015

Inlägg av mikaelsol »

Var det nån mer än jag som åkte på jordens förkylning efteråt? Har legat utslagen hemma i en vecka. Nästa år stannar jag hemma!
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Bokmässan i Göteborg 24-27 september 2015

Inlägg av Wakuran »

mikaelsol skrev:Var det nån mer än jag som åkte på jordens förkylning efteråt? Har legat utslagen hemma i en vecka. Nästa år stannar jag hemma!

Se K-E Lindkvists inlägg ovan. Det kan nog vara det friska Göteborgsvädret som kräver sin toleransnivå...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
BoJustBo
Moderator
Inlägg: 1444
Blev medlem: tor 30 jul 2015, 10:23

Re: Bokmässan i Göteborg 24-27 september 2015

Inlägg av BoJustBo »

Wakuran skrev:
mikaelsol skrev:Var det nån mer än jag som åkte på jordens förkylning efteråt? Har legat utslagen hemma i en vecka. Nästa år stannar jag hemma!

Se K-E Lindkvists inlägg ovan. Det kan nog vara det friska Göteborgsvädret som kräver sin toleransnivå...


Nädu, själv är man göteborgare född och uppväxt men visst blev jag också förkyld. Detta trots att Mässan var kokande varm snarare än kylig.
Mina serier
Mer skimrande än guld viewtopic.php?f=61&t=10853
De skrev fred med vårt blod viewtopic.php?f=61&t=10624
In I Dimman viewtopic.php?f=61&t=10725
Användarvisningsbild
K-E Lindkvist
Near Mint
Inlägg: 2173
Blev medlem: sön 01 feb 2009, 20:22
Ort: Riverdale
Kontakt:

Re: Bokmässan i Göteborg 24-27 september 2015

Inlägg av K-E Lindkvist »

Nu finns det bilder med mer eller mindre informativa bildtexter att titta på här: https://flic.kr/s/aHskmV4Y1n
"Allting kommer till den som kan vänta!"
- Alexander Lukas
Skriv svar