A GAME OF THRONES [Varning för spoilers!]

Diskussioner om animerad film och spelfilm.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: A GAME OF THRONES [Varning för spoilers!]

Inlägg av Agentum »

Ray skrev:Misstänker nästa säsong är sista. Såg på nätet att det bara blir 7 delar som bygger på en outline av författarens två sista outgivna böcker!
Dom skrev också att det filmas mycket slag. Vet inte hur sant detta är, nätet är ju inte alltid pålitligt. Hoppas det inte är sista!

Det bästa imo är att det finns ett slut, jag avskyr när de vattnar ur nåt bra för att det slagit hårt och är omtyckt.

Däremot hoppas jag de piffar upp de första säsongernas cgi osv när detta är klart.

För tyvärr var det en del svagheter i början som inte beror på böckerna alls.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
Ray
Very Fine
Inlägg: 903
Blev medlem: tor 03 feb 2011, 21:08
Kontakt:

Re: A GAME OF THRONES [Varning för spoilers!]

Inlägg av Ray »

Ja, jag håller med. Hoppas på ett riktigt slut och ser hellre om den än att den skall, som du säger, vattnas ur till en skitserie.
Användarvisningsbild
Peral
Moderator
Inlägg: 5357
Blev medlem: fre 18 aug 2006, 01:34
Ort: Örebro

Re: A GAME OF THRONES [Varning för spoilers!]

Inlägg av Peral »

Det är problemet med amerikanska serier, de kör på tills ingen står ut med att titta på eländet längre och jag misstänker tyvärr att det kommer bli GOTs öde också- Men än har de tack och lov inte börjat återupprepa sig själv.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: A GAME OF THRONES [Varning för spoilers!]

Inlägg av Agentum »

Jag blir djupt besviken isf

Jag gillar tydliga slut, det kan kännas svårt att lämna världen och dess karraktärer men man kan alltid återvända från början.

Npt som dör i skit känner jag inte så mycket för alls, tyvärr är det USA skräpets hemland som ger sånt.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
Ray
Very Fine
Inlägg: 903
Blev medlem: tor 03 feb 2011, 21:08
Kontakt:

Re: A GAME OF THRONES [Varning för spoilers!]

Inlägg av Ray »

Måste bara nämna att klart bästa serien just nu är Black Sails, har just upptäckt den och jädrar vad bra den är!
Skriv svar