60år med 91:an / Uti vår hage 1996 julalbum

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
Användarvisningsbild
trät
Good
Inlägg: 35
Blev medlem: sön 02 okt 2005, 22:51
Ort: Sverige

60år med 91:an / Uti vår hage 1996 julalbum

Inlägg av trät »

Har dubbleter av boken 60år med 91:an och Uti vår hage 1996 julalbum. Båda är i bra skick, bild kan mailas. Pris: Uti vår hage 100:- (med frakt) 91:an: ge mig ett bud:-

edit: Har också ca 200 plastfickor som passar till seritidningar 185x270+50x0,1 som jag inte har anvädning för. Är nya och alldrig använda. Är köpta på plastfickor.se för 270:- Pris: 200:- (Med frakt)
Användarvisningsbild
Magnus
Near Mint
Inlägg: 3801
Blev medlem: tor 09 jun 2005, 19:26
Ort: Sverige

Inlägg av Magnus »

Jag kan tänka mej att ta över dina plastfickor om det inte blir någon frakt på det. Hör av dej om dom finns i Göteborg eller omnejd.
Simma lugnt!
Användarvisningsbild
trät
Good
Inlägg: 35
Blev medlem: sön 02 okt 2005, 22:51
Ort: Sverige

Inlägg av trät »

tyvärr, de finns i borås.
Användarvisningsbild
Magnus
Near Mint
Inlägg: 3801
Blev medlem: tor 09 jun 2005, 19:26
Ort: Sverige

Inlägg av Magnus »

Du har inte lagt in nån mail. Så du får maila mej.
Borås skulle funka om du inte har jättebråttom att av sluta affären. Om du åker ner till Gbg någon gång får du gärna höra av dej, om du har kvar plastfickorna.
Skicka mej ditt mail så får du ett bud som du kan ta ställning till.
Simma lugnt!
Skriv svar