Transformers - Filmen

Här hamnar trådar som är inaktiva, men som är för värdefulla för att kastas i Papperskorgen.
Användarvisningsbild
Child_of_Destiny
Very Good
Inlägg: 51
Blev medlem: tis 10 apr 2007, 21:29
Ort: Sverige
Kontakt:

Transformers - Filmen

Inlägg av Child_of_Destiny »

I sommar kommer Live-Action filmen Transformers att visas på bio. Jag såg lite av den genom Aftonbladets hemsida, verkar bra. Spielberg har varit med och gjort den, så kanske kan bli något riktigt bra? Jag ska definitivt se den efter att ha sett trailern på hemsidan:

http://movies.yahoo.com/movie/1808716430/video/2737195/standardformat
Användarvisningsbild
Laureline
Fine
Inlägg: 412
Blev medlem: ons 17 maj 2006, 00:06
Kontakt:

Inlägg av Laureline »

[quote]Ursprungligen postat av Child_of_Destiny

I sommar kommer Live-Action filmen Transformers att visas på bio. Jag såg lite av den genom Aftonbladets hemsida, verkar bra. Spielberg har varit med och gjort den, så kanske kan bli något riktigt bra?
[/quote]

nja, han står som producent (en av runt tio) och även om han var mer inblandad skulle filmen vara skit enligt ren Spielbergstatistik. (den förra han hade att göra med var bra) [V]

Michael Bay har regiserat, mig veterligen har han inte gjort en film som inte framkallat panikångest och konvulsioner för mig. än mindre en bra.

författarna har gemensamt på sina samveten bla Alias, Xena mm.


men det som gör mig riktigt orolig är att dom är inblandade i nästa StarTrek på nått vis också, det bådar inte gott för Picard detta.. [:I]
Användarvisningsbild
Labrador Road 26
Gem Mint
Inlägg: 12270
Blev medlem: tis 13 dec 2005, 05:53
Ort: Stockholm

Inlägg av Labrador Road 26 »

Child of Destiny: Är det något fel på att använda den tråd som redan finns om Transformers-filmen? Har flertalet gånger bett dig att inte starta trådar om ämnen som redan finns. Nu ber jag inga fler gånger. Denna tråd låses och Transformers-debatten fortsätter i den tidigare tråden.
http://www.serieforum.se/topic.asp?TOPIC_ID=223
LR 26 - Moderator.
With great collections comes great responsibility.
larsa66 till mig: Ibland tror jag att du skulle bli en bra seriefigur med dina starka åsikter och kommentarer.
E Dahlén: Mycket klokt - så sant! (Lägger till Sallander i raden av epokgörande filosofer)
Låst