Favorit manga/Anime Figur Bildtråd
Favorit manga/Anime Figur Bildtråd
Vilka manga och anime figurer gillar ni?
Lägg upp bilder och berätta varför ni gillar dem.
Här är tre av mina favoriter annars så skule listan bli alldeles för lång.
Whitebeard från One Piece: jag gillar den här figuren därför att han är en ganska komplicerad figur med en dödlig kraft.
Kyon från The Melancoly of Haruhi Suzumiya: Han är en realistisk karaktär i en annars underlig serie.
och sluligen
Mystogan från Fairy Tail: Han är en väldigt mystisk karaktär som vi inte ser så mycket av vilket är intressant.
Hoppas någon orkar svara på den här tråden nu bara.
Lägg upp bilder och berätta varför ni gillar dem.
Här är tre av mina favoriter annars så skule listan bli alldeles för lång.
Whitebeard från One Piece: jag gillar den här figuren därför att han är en ganska komplicerad figur med en dödlig kraft.
Kyon från The Melancoly of Haruhi Suzumiya: Han är en realistisk karaktär i en annars underlig serie.
och sluligen
Mystogan från Fairy Tail: Han är en väldigt mystisk karaktär som vi inte ser så mycket av vilket är intressant.
Hoppas någon orkar svara på den här tråden nu bara.
- spindelmannenelektra
- Near Mint
Re: Favorit manga/Anime Figur Bildtråd
Kan knappt något om Manga förutom alla Studio Ghibili filmerna och Marvel Manga Verse. Men har just sett på lite Lupin III filmer. Köpte dem för 19kr st, han och hans följeslagare är ju assköna:
Idrottsläraren
"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".
"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".
Var fick du tag på Lupin III-filmerna så billigt? Vad har de för ljud- och textspår?
Blir litet intresserad.
Blir litet intresserad.
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
- spindelmannenelektra
- Near Mint
Wakuran skrev:Var fick du tag på Lupin III-filmerna så billigt? Vad har de för ljud- och textspår?
Blir litet intresserad.
Köpte dem på Willys cash. Asschysst pris va? Svensk textning.
Idrottsläraren
- Svartslipsen
- Very Fine
Dr. Kenzo Tenma (Monster)
Porco Rosso
Yang Wenli (Legend of The Galactic Heroes)
Samt Inspektör Zenigata och resten av gänget kring Lupin III; Johan Liebert från "Monster", Prinsessorna Nausicaä och Kushana från "Nausicaä of the Valley of the Wind" och många, många fler.
Porco Rosso
Yang Wenli (Legend of The Galactic Heroes)
Samt Inspektör Zenigata och resten av gänget kring Lupin III; Johan Liebert från "Monster", Prinsessorna Nausicaä och Kushana från "Nausicaä of the Valley of the Wind" och många, många fler.
Senast redigerad av 1 Svartslipsen, redigerad totalt 0 gånger.
Living well is the best revenge
L (från Death Note)
Alex skrev:
L (från Death Note)
äntligen någon som känner till honom.
- Svartslipsen
- Very Fine
Tobbe9975 skrev:Alex skrev:L (från Death Note)
Bästa karaktären i "Death Note", utan tvekan.
Svartslipsen skrev:Tobbe9975 skrev:
Helt klart men Ryuk är inte så långt efter
eller hur?
http://www.youtube.com/watch?v=RPjgo-77xyw&feature=related
Mokona Modoki
vill ni veta varför han/hon är så bra så titta på hela klippet
Mokona Modoki
- Svartslipsen
- Very Fine
Tobbe9975 skrev:Svartslipsen skrev:Tobbe9975 skrev:
Helt klart men Ryuk är inte så långt efter
eller hur?
Självklart. Light är inte så dålig han heller för den delen.
"Servern quietbubble.typepad.com på Protected kräver användarnamn och lösenord".
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Tobbe9975 skrev:http://www.youtube.com/watch?v=RPjgo-77xyw&feature=related
Mokona Modoki
Minns att Mokona var standardavataren för anonyma användare på Animanga, som folk till slut blev galna på.
Fruktansvärt irriterande amerikanska röster f.ö.
- Svartslipsen
- Very Fine
Wakuran skrev:
"Servern quietbubble.typepad.com på Protected kräver användarnamn och lösenord".
Verkligen? Nå, jag har varken användarnamn eller lösenord, så då byter jag bilden mot en annan.
jag fäster mig inte så mycket på figurerna så jag har valt ut några serier som jag tycker är bra
Scrapped Princess
DearS
Chrono Crusade
Elfen Lied
Det är bara några av dom jag tycker är bra kan ju göra listan hur lång som helst.
Scrapped Princess
DearS
Chrono Crusade
Elfen Lied
Det är bara några av dom jag tycker är bra kan ju göra listan hur lång som helst.
Som alla som känner mig vet, kommer alla mina favvofigurer i manga/anime från en och samma serie... Följaktligen är det lite svårt att lyfta fram en särskild, men ska jag välja någon så blir det nog
Sailor Venus
Urtida kosmisk krigare, djärv ledarfigur, och kärlekens och skönhetens utvalda förkämpe... återfödd som en virrig, hyperenergisk tonåring som vill bli popsångerska och har kroniska problem med killar. Och en något frustrerad talande katt. What's there not to like?
Sailor Venus
Urtida kosmisk krigare, djärv ledarfigur, och kärlekens och skönhetens utvalda förkämpe... återfödd som en virrig, hyperenergisk tonåring som vill bli popsångerska och har kroniska problem med killar. Och en något frustrerad talande katt. What's there not to like?
"I wear eyeliner like a superhero mask."
1. Usagi (Sailor Moon) Hon är ju jätterolig!
2. Death the kid (Soul Eater) Också rolig!!!
3. Lelouch (Code Geass) Kul med anti-hjältar
2. Death the kid (Soul Eater) Också rolig!!!
3. Lelouch (Code Geass) Kul med anti-hjältar
Råkade få syn på denna tråden och då måste jag ju bidra med min absoluta favorit. Skall tilläggas att jag inte läst så mkt manga eller sett specieltl många anime-filmer. Dock har det varit några fler filmer än serier.
Iaf, min favorit är San (Mononoke Hime), Princess Mononoke. Varför då? Jo, det var den första animen jag såg och sedan dess har den alltid fastnat kvar. Jag gillar filmen (och dess atmosfär) skarpt och likaså hennes karaktär. Kort sagt, min favorit!
(Har jag fått testat att lägga in en bild oxå)
Iaf, min favorit är San (Mononoke Hime), Princess Mononoke. Varför då? Jo, det var den första animen jag såg och sedan dess har den alltid fastnat kvar. Jag gillar filmen (och dess atmosfär) skarpt och likaså hennes karaktär. Kort sagt, min favorit!
(Har jag fått testat att lägga in en bild oxå)
Jag tycker om Alucard, men det är för att allt i Hellsing känns så absolut otroligt överdrivet. Man bara sitter och skrattar XD