Att börja läsa serietidningar, hur?

Söker du efter en viss tecknare? Kommer du ihåg en serie från barndomen men har glömt vad den hette? Fråga här...
mr_natural
Fair
Inlägg: 4
Blev medlem: fre 20 maj 2016, 12:40

Re: Att börja läsa serietidningar, hur?

Inlägg av mr_natural »

Wakuran skrev:Hmmm, Hup och Fritz the Cat är ju undergroundserier av Robert Crumb...

Jag kan eventuellt vara intresserad. Det beror litet på fraktkostnaderna till Stockholm. Du kan skicka PM...

Det är jag som har HUP, Big Ass Comics och en del annat från R.Crumb. Har även flera underground serier såsom Weirdo, The Fabulous Furry Freak Brothers, Angry Youth Comix, etc. Hör av dig på PM om du är intresserad av så skickar jag en bild och listar seriererna.

Mvh
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Att börja läsa serietidningar, hur?

Inlägg av Wakuran »

mr_natural skrev:
Wakuran skrev:Hmmm, Hup och Fritz the Cat är ju undergroundserier av Robert Crumb...

Jag kan eventuellt vara intresserad. Det beror litet på fraktkostnaderna till Stockholm. Du kan skicka PM...

Det är jag som har HUP, Big Ass Comics och en del annat från R.Crumb. Har även flera underground serier såsom Weirdo, The Fabulous Furry Freak Brothers, Angry Youth Comix, etc. Hör av dig på PM om du är intresserad av så skickar jag en bild och listar seriererna.

Mvh

Javisstja, jag fick något mail, ja... Jag hör av mig efter helgen, har mer tid nästa vecka...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Skriv svar