Ny avdelning om webbserier? Anyone? Anyone? Bueller?

Information om Serieforum.se. Här kan du även ge feedback på forumet, ställa frågor, testa funktioner m.m.
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Serafim Svensson
Good
Inlägg: 13
Blev medlem: lör 05 jun 2010, 15:20

Ny avdelning om webbserier? Anyone? Anyone? Bueller?

Inlägg av Serafim Svensson »

Hejsan,

Jag tillhör den skara serieforumföljare som egentligen aldrig postar, men som följer flera diskussioner med stort intresse. Stoppa mig om det här postats på fel ställe. Jag undrar om det är möjligt att lägga till tråden "webserier" på förstasidan. Personligen känner jag att en mängd webbbbbaserade serier skjutit upp som svampar ur jorden de senaste åren (och många riktigt bra), och att jag har så fasligt dålig koll.

/Serafim Svensson

EDIT: Jag har ändrat trådtiteln för att locka till mig fler röster till diskussionen. Hoppas det fungerar. //UlfK, moderator.
Användarvisningsbild
UlfK
Tekniker och TF Admin
Inlägg: 4249
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 10:48
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Fråga ang tråden "webbserier"

Inlägg av UlfK »

Hej Serafim!

Det kan vi nog göra, men först, för tydlighetens skull - vilken av våra trådar menar du? (Vi har flera som talar om webbserier, en som heter "webserier" o.s.v.)
Läs om serier på alla möjliga sätt:
Serieforum.seSerienytt.seSeriekatalogen.seNearmint.se
Serieforum.se på Facebook
Serafim Svensson
Good
Inlägg: 13
Blev medlem: lör 05 jun 2010, 15:20

Re: Fråga ang tråden "webbserier"

Inlägg av Serafim Svensson »

Jag tänkte lite ambitiöst att det kunde vara en egen rubrik under allmänna diskussioner. I ärlighetens namn har jag missat alla de trådar du nämner, så det kan ju vara så att jag behöver göra lite bättre research.
Användarvisningsbild
UlfK
Tekniker och TF Admin
Inlägg: 4249
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 10:48
Ort: Sverige
Kontakt:

Ny avdelning om webbserier? Anyone? Anyone? Bueller?

Inlägg av UlfK »

Ah, då menar du ett nytt delforum. Det kan vi såklart göra. Jag funderar på om det skulle vara bäst med ett nytt delforum, eller om man skall börja med en ny tråd som tipsar om webbserier. Fler röster om saken?
Läs om serier på alla möjliga sätt:
Serieforum.seSerienytt.seSeriekatalogen.seNearmint.se
Serieforum.se på Facebook
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Ny avdelning om webbserier? Anyone? Anyone? Bueller?

Inlägg av Agentum »

det behövs inte nytt forumdel, har nån en webserie man vill folk ska titta på eller man vill recensera så går det bra på detta relativt obesökta forum för tillfället.

Jag menar nu kollar man kanske in en gång i veckan och man kan lätt läsa allt nytt sen senast, vi har inte precis en topp här nu utan tvärtom.
9mm, i'm never further away than that.
Skriv svar