Bortskänkes

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
Användarvisningsbild
Spip
Very Good
Inlägg: 110
Blev medlem: ons 17 aug 2005, 17:24

Bortskänkes

Inlägg av Spip »

Har 18st bananlådor som står och tar upp onödigt mycket plats.
Det mesta i dom är Seriemagasinet, Buster, Fantomen och Agent X9 från slut 70-tal till tidigt 90-tal.
Många dubbletter...
Inget krav att ta allt, är glad för varje liten hög som försvinner.

Finns i Munkfors, Värmland.
Ingen jättepanik att bli av med dom innan ett visst datum, så om någon vill ta en road-trip till sommaren är det helt ok. [:)]
Jag kommer inte att kasta bort dom, för de är inte trasiga, men jag skulle behöva platsen till andra tidningar.
Många av Fantomen och Agent X9 är gamla arkivex så de är helt olästa och vissa är i riktigt fint skick.

Kommer inte skicka dom, göra listor på vad som finns eller skicka bilder,
hade jag den tiden över så skulle jag lika gärna kunna sälja dom en och en. [:(]
Så endast avhämtning, men alla är välkomna att komma och gräva igenom lådorna.
"At least I´m a player and not a pawn."
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Bortskänkes

Inlägg av Agentum »

Hehe det var ju dom du skulle ha gratis i din butik
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
Spip
Very Good
Inlägg: 110
Blev medlem: ons 17 aug 2005, 17:24

Re: Bortskänkes

Inlägg av Spip »

Agentum skrev:Hehe det var ju dom du skulle ha gratis i din butik

Jag har kvar dubbletter så det räcker till det också i några år [:D]
"At least I´m a player and not a pawn."
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Bortskänkes

Inlägg av Agentum »

ok bra det, jag hoppas du lyckas iaf.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Bortskänkes

Inlägg av Wakuran »

Låter som en sån grej du kan ha i lådor utanför affären med fickpengspriser för att locka in besökare. Om du ändå vill bli av med dem spelar det ingen roll om det snattas några...

Du kan förresten lägga upp din mailadress eller liknande, om någon skulle vilja kontakta dig utanför forumet. Eller åtminstone skriva ut den i textform för att förvirra spambottarna...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
Spip
Very Good
Inlägg: 110
Blev medlem: ons 17 aug 2005, 17:24

Re: Bortskänkes

Inlägg av Spip »

Wakuran skrev:Låter som en sån grej du kan ha i lådor utanför affären med fickpengspriser för att locka in besökare. Om du ändå vill bli av med dem spelar det ingen roll om det snattas några...

Skulle kunna spara ett par lådor till det, men då har jag fortfarande 16 lådor kvar =)
Den enda nackdelen med det är att de är överskottsdubbletter så jag har dom i de "riktiga" säljlådorna också till ordinarie pris...

Wakuran skrev:Du kan förresten lägga upp din mailadress eller liknande, om någon skulle vilja kontakta dig utanför forumet. Eller åtminstone skriva ut den i textform för att förvirra spambottarna...

Kan vara en bra idé, kör den i text då:
ronny(a)seriemagasinet.se
"At least I´m a player and not a pawn."
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Bortskänkes

Inlägg av Agentum »

Jag förstår problemet, et handlar om platsbehov, det är såklart svårt att ha tidningar i dublett helt gratis om man försöker sälja de andra inne i affären.

Du bor långt från mig annars hade jag grävt i dina SM buntar iaf.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: Bortskänkes

Inlägg av RioGrande »

Hm. Alla X9 med Modesty från slutet av 70-talet brukar ofta ha högre pris (i seriebutiker) än de som endast innehåller andra serier.
Så även om du inte orkar lägga upp allt på hemsidan --- skulle det kanske finnas en poäng att grovkamma igenom lådorna och ta ut dessa X9or, åtminstone, och lägga ut på hemsidan?
Användarvisningsbild
peppe
Very Good
Inlägg: 56
Blev medlem: tor 15 jan 2009, 12:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Bortskänkes

Inlägg av peppe »

Testa Myrorna andra chansen etc kanske ?
Skriv svar