En dag med många besök...

Här är vårt fikarum. Här samlas alla de ämnen som inte riktigt passar in bland de övriga kategorierna men som ändå bör dryftas.
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

En dag med många besök...

Inlägg av RioGrande »

"Flest användare online samtidigt: 1031, tis 20 aug 2019, 19:34"
Jaha? Vad hände i serievärlden, eller specifikt här på forumet, den dagen? :roll: :?:
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: En dag med många besök...

Inlägg av Wakuran »

RioGrande skrev:"Flest användare online samtidigt: 1031, tis 20 aug 2019, 19:34"
Jaha? Vad hände i serievärlden, eller specifikt här på forumet, den dagen? :roll: :?:

Jag har för mig att Ulf Käck nämnt att det var bot-relaterat eller dylikt. Och att det hur som helst mest var en slump.
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: En dag med många besök...

Inlägg av RioGrande »

En försmak av framtiden? När alla forum enbart besöks av botar (och även alla seriebutiker och alla skoaffärer och alla barer).
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: En dag med många besök...

Inlägg av RioGrande »

"Flest användare online samtidigt: 2168, fre 29 nov 2019, 21:59"

Och kolla detta! [:0]
Vilket aktivt forum!
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: En dag med många besök...

Inlägg av Agentum »

Hmm varför loggar de just här, kan inte admin stoppa iaf några?

De ör ju många gånger fler ån vi användare?

Eller är det lite, att firumet lämnats att tyna bort mestadels pga ointresee?
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: En dag med många besök...

Inlägg av Wakuran »

Agentum skrev:Hmm varför loggar de just här, kan inte admin stoppa iaf några?

De ör ju många gånger fler ån vi användare?

Eller är det lite, att firumet lämnats att tyna bort mestadels pga ointresee?

Det är ju jag som är admin, kom jag på, men mina datortekniska kunskaper är tyvärr rätt begränsade...

Å andra sidan känns det inte som botar i sig nödvändigtvis behöver innebära problem?...

Edit. Om det mer var så att du hoppades på nya användare har vi tyvärr aldrig lyckats med att fixa det där utskicket av registreringsmailen som vi behövde göra...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: En dag med många besök...

Inlägg av Agentum »

Nä kanske inte, men lite hemskt käns det när de står för sö mycket av trafiken och inte riktiga människor [xx(]

Jag hoppas såklart på nya människor här, det gör väl de flesta, men Facebook och liknande har väl tagit mycket av de få vi är.

Forum blir nog nåt utdött en dag ryvärr, allt kommer skötas av USA flretag, som kastar bort all info im de känner för det, inget kmmer ha nån behållning i längden, kortsiktigt snabbt ich så helt nytt igen.

Jag som gillat forum för att personer du kan prata med har hand om dem och informationen sökbart nåt FB tex inte har alls och vid minsta fel jan gruppen tas bort, ingen har nån talan.

Men tydlugen gillar folk det dör, dels fläka ut sig ich deks kortsiktigt tillfälluga intressen sen byter man.
9mm, i'm never further away than that.
Skriv svar