Säljes/bytes: Finn & Fiffi - spelet

Låsta trådar utan informationsvärde dumpas här. Om du anser att en tråd bör låsas upp och flyttas tillbaka kan du framföra dina argument via e-post eller PM.
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4097
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Säljes/bytes: Finn & Fiffi - spelet

Inlägg av Rufus »

Jag gick igenom lite gamla flyttlådor hemma och hittade bl.a. "Finn & Fiffi - spelet". Det är från ca 1979 och består enbart av papper (en spelplan och ett regelblad). Pjäser och tärning får man låna från andra spel. Jag samlar inte på Finn & Fiffi själv, så jag kan tänka mig att sälja eller byta bort det. För den som samlar på Finn & Fiffi kan det kanske vara en kul grej att ha med i samlingen?
Användarvisningsbild
Schuberg
Very Fine
Inlägg: 770
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 16:07
Ort: Sverige

Inlägg av Schuberg »

Hade ute ett sådant på tradera härom veckan, spelplanen och spelreglerna. Spelet om Lisa hette mitt, finns kanske flera? La ut den för 1:-, och jag tycker att jag fick betalt över förväntan. Avslöjar inget pris nu, vill inte sabba en eventuell affär för Anders1. Kan dock nämna att spelet fick flyga till Belgien. Har kvar köparens mail-adress, han var på jakt efter allt ovanligt med Finn & Fiffi, och även ovanliga prylar av den danska versionen - Bob & Bobette. Om du vill kan du få hans adress Anders, han kanske kan tänkas att köpa ytterligare ett? Maila mig isåfall!
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4097
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Inlägg av Rufus »

Tack för svar. OK, mejl skickat.
Användarvisningsbild
Schuberg
Very Fine
Inlägg: 770
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 16:07
Ort: Sverige

Inlägg av Schuberg »

Du har mail!
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4097
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Inlägg av Rufus »

Nu har jag lagt ut det på Tradera:

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=48069768
Användarvisningsbild
stef
Fair
Inlägg: 1
Blev medlem: tor 20 sep 2007, 13:01
Ort: Belgium

Inlägg av stef »

Hello,

Is there anybody on this forum who can help me with following Finn och fiffi book?

http://www.seriesam.com/cgi-bin/guide?s=FINN+OCH+FIFFIS+KN%C5P+OCH+KNEP

Many thanks in advance.

Stef.
Låst