D

Låsta trådar utan informationsvärde dumpas här. Om du anser att en tråd bör låsas upp och flyttas tillbaka kan du framföra dina argument via e-post eller PM.

.

.
1
100%
.
0
Inga röster
 
Antal röster: 1

Användarvisningsbild
Zara Hero
Very Fine
Inlägg: 1355
Blev medlem: fre 05 mar 2010, 15:15

D

Inlägg av Zara Hero »

.
Senast redigerad av 1 Zara Hero, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
Labrador Road 26
Gem Mint
Inlägg: 12270
Blev medlem: tis 13 dec 2005, 05:53
Ort: Stockholm

Re: De åtta bästa Tintinalbumen, vilken lista gäller?

Inlägg av Labrador Road 26 »

Zara Hero skrev:De åtta bästa.
Vilken lista gäller?

Har du lust att förklara vad denna omröstning ska gå ut på? Det är ju samma album i olika ordning bara. Omröstningsfunktionen här på forumet är inte tänkt för rent trams. Inväntar svar innan tråden låses.

/Admin
With great collections comes great responsibility.
larsa66 till mig: Ibland tror jag att du skulle bli en bra seriefigur med dina starka åsikter och kommentarer.
E Dahlén: Mycket klokt - så sant! (Lägger till Sallander i raden av epokgörande filosofer)
Användarvisningsbild
Zara Hero
Very Fine
Inlägg: 1355
Blev medlem: fre 05 mar 2010, 15:15

Re: De åtta bästa Tintinalbumen, vilken lista gäller?

Inlägg av Zara Hero »

Men det är väl uppenbart? "Vilket album är bäst?" Det vill säga det först nämnda i listan...
;Men om du uppfattar listan som kontroversiell får du (vad mig anbelangar) gärna deleta den rakt av! Det var inte min avsikt att såra eller irritera.
Användarvisningsbild
Labrador Road 26
Gem Mint
Inlägg: 12270
Blev medlem: tis 13 dec 2005, 05:53
Ort: Stockholm

Re: De åtta bästa Tintinalbumen, vilken lista gäller?

Inlägg av Labrador Road 26 »

Zara Hero skrev:Men det är väl uppenbart? "Vilket album är bäst?" Det vill säga det först nämnda i listan...
;Men om du uppfattar listan som kontroversiell får du (vad mig anbelangar) gärna deleta den rakt av! Det var inte min avsikt att såra eller irritera.

Ska man få ut en åtta-i-topp-lista måste ju samtliga 23 (eller 24 om man tar med Alfakonsten) album finnas med. Det här upplägget är som om bara tidigare riksdagspartier skulle gå att rösta på i riksdagsvalet, fast egentligen ännu värre, då det är utvalt helt på egen hand. Inte i närheten av demokratiskt upplägg. Det handlar bara om dina åtta favoriter, inget annat.

Det finns ingen genomgång om varför du anser att dessa åtta är bäst, vad respektive har för fördelar över andra som inte kom med. Du förstår säkerligen inte skillnaden men omröstningarna här ska i alla fall ha en grund i ett demokratiskt upplägg så att alla som känner sig intresserade av att delta faktiskt ska kunna lägga en röst på vad de anser är rätt alternativ. I och med att detta saknas helt här fyller denna tråd inte sin funktion.

Låser och arkiverar med detta sagt denna tråd. Utfärdar samtidigt en tillsägelse till Zara Hero: Omröstningsfunktionen på Serieforum är till för seriösa ordentligt upplagda omröstningar där det klart och tydligt framgår vad man röstar på. Den finns inte till för personligt tramsande.

/Admin
With great collections comes great responsibility.
larsa66 till mig: Ibland tror jag att du skulle bli en bra seriefigur med dina starka åsikter och kommentarer.
E Dahlén: Mycket klokt - så sant! (Lägger till Sallander i raden av epokgörande filosofer)
Låst